بخش عمده‌ای از مشکلات ناشی از ضعف مدیران است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم واقعا با همه مشکلاتی که بخش عمده‌ای از آن ناشی از ضعف ما مدیران است، بزرگواری می‌کنند و در صحنه حاضر می‌شوند.

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافت.

قالیباف در جمع خبرنگاران گفت:امروز سعی کردم همپای مردم خوبی باشم که از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز و در تداوم انقلاب همواره در صحنه بوده‌اند. مردم، اسلام و ولایت فقیه سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند.

قالیباف ادامه داد::ان‌شاءالله همواره بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم و همه پا به پای مردم پیش بیاییم و مشکلات آن‌ها را برطرف و رضایتشان را بدست آوریم؛ چراکه بدون شک رضایت مردم رضایت خدای متعال است.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم مایه افتخار ما و نشان از محبت و گذشت آن‌ها است، اظهار داشت: مردم واقعا با همه مشکلاتی که بخش عمده‌ای از آن ناشی از ضعف ما مدیران است، بزرگواری می‌کنند و امروز که متعلق به کشور، انقلاب، اسلام و خون شهدا و امام شهدا است در صحنه حاضر می‌شوند و پیمان خود را با این ارزش‌ها مستحکم‌تر از گذشته می‌کنند.

قالیباف با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد اظهار داشت: مبارزه با فساد اساس کار است و اگر با فساد برخورد نشود طبیعتا موجبات ضعف، ناکارآمدی و ایجاد مشکلات بیشتری فراهم می‌شود. امیدواریم هم مسئولین در این کار تلاش بیشتری کنند و ان‌شاءالله قوه قضائیه همانطور که هم اکنون به صحنه آمده واقعا بتواند با این موضوعات برخورد کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.