اشتباه برخی سیاسیون، غفلت از توطئه است

اسدالله بادامچیان امروز در گفتوگو بافارس در اسلامشهر اظهار داشت: حوادث تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم به گونهای پیش رفت که فضا را غبارآلود کرده و شناخت دوست و دشمن در آن تا حد بسیار زیادی سخت شده بود.
وی تصریح کرد: در چنین فضایی برای رهایی از فتنه‌ها و انحرافات ما چاره‌ای به غیر از چنگ انداختن به دامان ولایت و حرکت در مسیر رهبری نداشتم و مردم در نهم دی و با حضور گسترده در صحنه به سیاست‌مداران و سکوت‌کنندگان در برابر فتنه این درس را دادند که تحت هر شرایطی باید پیرو و گوش به فرمان ولایت بود.

*مردم در نهم دی به مسئولان و سیاسیون درس دادند
این مسئول ادامه داد: درس دوم نهم دی را باز هم مردم به مسئولان و سیاسیون کشور داده و این بود که نباید فریب ظواهر امر را خورده و در شناخت دوست و دشمن اشتباه کرد.
بادامچیان خاطرنشان کرد: اگر به شعارهای مردم در این راهپیمایی که در سراسر کشور طنین‌انداز شد دقت کنیم، در می‌یابیم که مردم با قاطعیت دشمنان را مورد خطاب قرار داده و به عبارتی دوست را از دشمن شناسایی کردند.

*غفلت از توطئه خارجی‌ها بزرگ‌ترین اشتباه برخی از سیاسیون بود
وی در ادامه به تحرکات برخی سفارتخانه‌های غربی در فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: در این مقطع فعالان سیاسی ما درگیر رقابت‌های انتخاباتی شده و در حقیقت از تحرکات دشمنان خارجی غفلت کردند.
نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات تاکید کرد: در نهم دی مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس این غفلت را به فعالان سیاسی گوشزد کرده و خواستار توجه بیشتر مسئولان سیاسی کشور به توطئه‌های غرب شدند.

*هشدار به ضد انقلاب خارج نشین و فتنه‌گران داخلی
بادامچیان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی نهم دی چه پیامی برای دشمنان اسلام و انقلاب داشت؟ گفت: این پیام در دو بعد قابل تحلیل است که بعد نخست آن پیام به کشورهای غربی و دشمنان خارجی بود.
وی تاکید کرد: در یوم‌الله نهم آبان مردم ما یک بار دیگر به استکبار جهانی پیام دادند که تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و ولایت دفاع خواهند کرد.
این مسئول متذکر شد: پیام بعدی به ضد انقلاب خارج نشین و فتنه‌گران داخلی بود، مبنی بر اینکه مشکلات و کاستی‌های موجود موجب نشده است تا مردم وظیفه اصلی خود را در دفاع از کیان انقلاب فراموش کنند.
بادامچیان در پایان گفت: مهمترین پیام مردم در یومالله نهم دی خطاب به این گروه بود، مبنی بر اینکه این ملت دست از دامان ولایت برنداشته و هرگاه در این زمینه احساس خطر کنند، همچون دوران دفاع مقدس با تمام توان وارد میدان خواهند شد.