کریمی قدوسی: راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی به گوش یاوه‌گویان بود

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، سیلی به گوش یاوه گویانی بود که همیشه در فتنه‌ها همراه دشمن بودند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن با تاکید بر اینکه این حماسه مصادق واقعی جهاد کبیر بود، گفت: حضور ملت ایران در راستای همان فراخوان خداوند متعال از مومنین و پیامبر که در برابر فشار دشمنان مقاومت کنید و از آنها اطاعت نکنید اهمیت زیادی داشت.

کریمی قدوسی به حضور و سخنرانی سردار سلیمانی در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه او یک چهره شناخته شده در عرصه جهاد و مقاومت برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی است مواضعش در یک شرایط ویژه‌ای مطرح شد به ویژه در حوزه دفاع از ولایت فقیه.

وی با اشاره به اینکه این روزها دشمنان رکن حکومت اسلامی را مورد تهدید قرار داده‌اند، افزود: یکی از علتهای گسترده بودن راهپیمایی این روز همین جسارت‌های دشمن به حریم ولایت بود.

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه همچنان که در گذشته عده‌ای زبان دشمن بودند، دراین شرایط سران فتنه نامه های سرگشاده ای زدند که فوق العاده دل مردم مومن ولایت مدار را به درد آورد، ادامه داد: این راهپیمایی عظیم سیلی بود به گوش این یاوه گویانی که همیشه دراین قضایا و فتنه ها همراه دشمن بودند.

نماینده مردم مشهد در پایان گفت: من به سهم خودم از حضور گسترده مردم و هم مواضع موثر سردار سلیمانی تشکر می کنم.