جوانان در موتلفه مسوولیت های مهمی دارند

محسن قناعت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران در جمع اعضای شورای استان با اشاره به موضوع مطروحه از سوی یک رسانه در خصوص وجود انشقاق در بین جوانان  و بزرگان حزب موتلفه افزود:

جوانان موتلفه خود را تربیت شده نسل اول و پیشکسوتان حزب می دانند و هیچ انشقاقی در بین این نسلها وجود ندارد.

جوانان متدین،با انگیزه،تحصیل کرده و کارآمد در موتلفه مراحل ارتقاء تشکیلاتی را طی کرده  و در حقیقت با هدایت و نظارت بزرگان از درجه سربازی به سرداری حزبی می رسند و شکوفایی خود را به منصه ظهور می رسانند.

در حال حاضر تعداد زیادی از جوانان در حزب موتلفه مسئولیت های مهمی بر عهده دارند و ظرفیت خوبی از ایشان در حال کادرسازی برای آینده می باشد.

به عنوان نمونه در حزب موتلفه اسلامی استان تهران ،مسئولیت های مختلف از جمله دبیر،اعضای شورای استان ،روسای مناطق و ... به عهده جوانان با تجربه حزبی است که با حضور پیشکسوتان و مشورت با ایشان امور را به پیش میبرند.

حضور آقای مهندس میرسلیم در انتخابات ریاست جمهوری یک ظرفیت و فرصت مناسبی برای حزب در خصوص ورود مستقل و با برنامه در عرصه سیاسی را بوجود آورده و افق مناسبی برای آینده ترسیم نمود که همگی در حزب بر آن پایبند هستند.

با توجه به سیاستها وبرنامه هایی که در حزب در حال تدوین و انجام آنها است ،آینده ای پررنگ و با نشاط از حزب موتلفه اسلامی با حضور هوشمندانه جوانان و بزرگان در کنار یکدیگر،در عرصه های مختلف را شاهد خواهیم بود.

اینگونه اظهارنظر ها به دلیل عدم شناخت کافی از بدنه حزب و دستاوردهای مهمی که در مدت اخیر کسب  و آینده درخشان حزب می باشد.

موتلفه