بالگردهای سپاه لاشه هواپیمای تهران - یاسوج را پیدا کردند

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صبح امروز سه‌شنبه بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه در حین جست‌وجو برای یافتن لاشه هواپیمای آسمان که از تهران عازم یاسوج بود، لاشه این هوایپیما را حدود نیم ساعت پیش در ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

وی افزود: دو فروند بالگرد هوافضا به مختصاتی که پهبادها اعلام کرده بودند، اعزام شدند و موفق شدند نقطه جغرافیایی دقیق هواپیما را پیدا کنند.

سردار شریف تصریح کرد: لاشه این هواپیما در کوه دنا و در مختصات جغرافیایی NC-4208 و E-514293 قرار دارد و تصاویر دقیقی هم از نقطه سقوط و شرایط لاشه هواپیما گرفته شده است.

سخنگوی سپاه اظهار کرد: با توجه به مکان و مختصاتی که پهپادها داده بودند بالگردها به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: لحظاتی قبل که من با سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه صحبت کردم، فرمودند که لاشه هواپیما پیدا شده و تصاویری که هم از بالا گرفته‌اند حتی آرم و نشان هواپیما هم به خوبی مشخص است و پیدا شدن محل سقوط این هواپیما دیگر قطعی است.

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه تصریح کرد: به محض فراهم شدن شرایط جوی هم امکان هلی‌برن در آنجا وجود دارد و هم امکان امداد از طریق زمینی فراهم خواهد شد.

سردار شریف ادامه داد: البته عملیات دسترسی به دلیل صعب‌العبور بودن تا قدری مشکل هست ولی آن پراکندگی گسترده را روی یک نقطه متمرکز کرد و علی‌القائده این موضوع به کار سرعت می‌دهد.

وی بیان کرد: تصاویر دقیقی از نقطه سقوط و لاشه هواپیما تصویربرداری شده است که در ساعات آینده منتشر خواهد شد.