توضیحات لاریجانی درباره اتفاقات پاسداران

شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه غیر علنی صبح امروز(چهارشنبه 2 اسفند) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:در این جلسه رئیس مجلس درباره بودجه و اهمیت آن نکاتی را مطرح کرد.

وی افزود: آقای لاریجانی عنوان کردند که بررسی بودجه در مجلس زمان زیادی به خود اختصاص داده و با توجه به اینکه مسائل دیگری نیز وجود دارد که باید پیش از پایان سال در دستور کار قوه مقننه قرار بگیرد، لذا مقرر شد به صورت تمام وقت در نوبت صبح و عصر جلسات ادامه داشته باشد تا هر چه سریعتر بودجه سال آینده تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس تصریح کرد: بودجه پس از تایید شورای نگهبان در اختیار دولت قرار می‌گیرد تا دولت بتواند آئین‌نامه‌های اجرایی بودجه سال 97 را برای اجرای بودجه تدوین کند.

حسن‌پور به دیگر موضوع مطرح شده در جلسه غیر علنی اشاره کرد و گفت: در این جلسه رئیس مجلس نمایندگان را در جریان کامل اتفاقات گلستان هفتم پاسداران در روز گذشته قرار دادند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس تصریح کرد: نماینده مردم گناباد در مجلس نیز توضیحاتی را در این باره ارائه داد و عنوان کرد که مسائل و قائله پیش آمده ارتباطی به دراویش گناباد و دراویش سایر مناطق کشور نداشته و بلکه موضوعی بوده که فقط در تهران به وجود آمده و روز گذشته هم خاتمه یافته است.