قسم جلاله نمایندگان برای استیضاح آخوندی

به گزارشافکار نیوز،  تعدادی از نمایندگان مجلس در جلسه ای که بین خود داشتند، مجددا بر استیضاح عباس آخوندی وزیر راه شهرسازی تاکید کردند.

این در حالی است که طرح استیضاح این وزیر سه هفته پیش بعد از برف و کولاک و بسته شدن برخی جاده ها و بروز مشکلات تردد در از مسیرهای زمینی، ریلی و حتی هوایی، در مجلس تهیه و حتی به امضای 50 نماینده هم رسیده بود.

محمد جواد ابطحی با تائید خبر تهیه مجدد طرح استیضاح آخوندی در مجلس به افکار نیوز گفت: این طرح به امضای بیش از 40 نماینده مجلس هم رسید.

وی گفت: از آنجا که قبلا هم طرح استیضاح این وزیر تهیه شده بود ولی به نتیجه نرسید، این بار طراح این طرح قسم جلاله یاد کرد که تا آخر پیگیر استیضاح وزیر خواهد بود و به هیچ وجه تحت تاثیر لابیها خود را کنار نخواهد کشید و امضاها پس گرفته نشود.

به گفته این نماینده مشکلات حوزه حمل و نقل، نداشتن مدیریت صحیح در مواقع بروز یک مشکل ساده مثل برف و باران،سقوط هواپیما، بستن شدن جاده ها در روزهای برف، اجرا نشدن قوانین در بحش حمل و نقل از جمله محوریهای این استیضاح است.

ابطحی تصریح کرد: در حال حاضر نمایندگان در حال بررسی لایحه بودجه در مجلس هستند و قطعا بعد از بررسی بودجه استیضاح این وزیر در صحن مجلس مطرح شود.