سرمقاله روزنامه های امروز/ کارنامه مردودی دولت در اقتصاد مقاومتی تا وظیفه مسلمانان در برابر شرارت ترامپ

 روزنامه های صبح امروز ایران در سرمقاله های خود به مهمترین مسایل روز کشور و جهان پرداخته اند که گزیده آنها در ذیل می آید:

وظیفه مسلمانان در برابر شرارت ترامپ علیه فلسطین

گویا رفتار و عملکرد جنجال برانگیز دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا قرار است هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا کند. وی اعلام کرد همزمان با هفتادمین سالگرد تشکیل رژیم اشغالگر صهیونیستی، سفارت آمریکا در بیت المقدس افتتاح خواهد شد.

آیا در غوطه فاجعه ای در حال رخ دادن است؟

اگر از من بپرسند آیا در غوطه فاجعه ای در حال رخ دادن است، قطعا با «آری» جواب خواهم داد اما نه آن چه در رسانه ها گفته می شود. داستان این فاجعه متفاوت از قرائت رسانه هاست.

کارنامه مردودی دولت در اقتصاد مقاومتی

یک سال دیگر هم در انتظار تحقق اقتصاد مقاومتی گذشت و کماکان مردم در انتظار آثار و نتایج اقدامات دولتمردان در این زمینه بر اوضاع نابسامان و پرمشکل معیشت، اشتغال، تولید و رونق اقتصادی کشور حسرت به دل ماندند.

ما اهل فتنه و انحراف نیستیم مردم‌سالاری تنها بماند!

به گواهی آنچه در ۹۲ و ۹۶ انجام دادیم و به شهادت آنچه در سال‌های اخیر، بلکه در روزهای اخیر علیه فتنه و انحراف نوشته‌ایم، مختصات رفتار و مشخصات گفتار ما را و نمود عمل و نمودار سخن ما را، اصولی معین کرده است.

اژدهای هفت سر و یک سؤال ساده

عدالت جزو معدود مفاهیم و آرمان‌هایی است که تقریباً هیچ دین، مکتب فکری، اندیشه سیاسی و فرهنگی نتوانسته و نمی‌تواند از کنار آن به سادگی عبور کند.