به گزارش فارس، مستقر در فرمانداری تهران، ششمین روز ثبت نام از داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت.

* امین یونسی سینکی کارشناس ارشد مکاترونیک که لیسانس فیزیک و کامپیوتر نیز دارد خود را مستقل اما با گرایش اصلاح طلبی معرفی کرد؛ وی همچنین گفت: سرپرست و خواننده گروه موسیقی همیار هستم.

* یونسی می‌گوید می‌خواهم در زمینه فرهنگی کار کنم چرا که برای گرفتن یک مجوز گروه موسیقی ۳ سال دوندگی کردم. همچنین از بین ساز‌ها گیتار را دوست دارم و در سبک پاپ کار می‌کنم.

* سید علی نقی خاموشی نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی از دیگر داوطلبانی که صبح امروز برای انتخابات آینده مجلس در فرمانداری تهران ثبت نام کرد. وی گفت: حجت الاسلام خاموشی برادرزاده‌ام است.

* یکی از خانم‌هایی که امروز برای ثبت نام به فرمانداری تهران آمد مهدی رحمتی نام داشت وی که فوق لیسانس فقه و حقوق را دار بود؛ وی گفت: مستقل‌ام اما گرایش اصلاح طلبی دارم.

* مریم پور کمالی دیگر داوطلبی است که به فرمانداری تهران آمده بود، اما گفت که برای نماینده‌ای نیامده‌، بلکه فقط آمده تا ببیند چقدر رأی دارد!

* امروز حضور بانوان پر شور تر از روزهای قبل بود. مریم خلجی که ۳۴ سال سن دارد دارای کارشناسی ارشد معماری است و می‌گوید پدرم جانباز بالای ۷۰ درصد و بر اساس احساس وظیفه در انتخابات شرکت کردم. خانم خاجی هم گفت که مستقل‌ام اما گرایش اصولگرایی دارم.

* یکی دیگر از داوطلبان امروز انتخابات آینده مجلس که نخواست نامش فاش شود! گفت من خبرنگار ایرنا هستم و نمی‌خواهم اسمم را بگویم اما به طور مستقل در انتخابات شرکت خواهم کرد.

* خانم مالکی نیز داوطلب دیگر کاندیداتوری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود. وی گفت: ترغیب دوستان و احساس تکلیف موجب شد در انتخابات شرکت کنم؛ مالکی معتقد است خلأهای قانونی بسیاری وجود دارد به ویژه در حفظ آثار ملی و کودکان خیابانی؛ قانون ما تبعیت از فقه شیعه دارد و جزو کشورهای پیشرفته محسوب میشود. وی گفت مستقل ام اما گرایش اصولگرایان دارم.