توان موشکی ایران به هیچ‌وجه قابل مذاکره نیست

مجتبی بختیاری دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت ، در واکنش به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران، گفت: رفتار خصمانه دولت فرانسه در قبال ایران اگر نگوییم بیشتر از آمریکا نبوده، کمتر هم نبوده است، فرانسه نه تنها به ملت ایران بلکه همواره این رفتار را در قبال مسلمانان داشته است.

وی افزود: در فرانسه از آزادی دم زده می‌شود ولی با تصویب قوانین ناعادلانه‌ای مانند ممنوعیت حجاب در دانشگاه‌های فرانسه با مسلمانان بدرفتاری می‌کنند.

بختیاری اظهار داشت: البته این رفتار خصمانه و ترس آنها از اسلام بعد از انقلاب شدت گرفت، فرانسه در ابتدای انقلاب با حمایت از رژیم بعث عراق و کمک‌های تسلیحاتی به این رژیم سعی می‌کرد، به انقلاب ضربه بزند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: از طرفی فرانسه در گذشته با ارسال فرآورده‌های خونی آلوده به ایران بسیاری از مردم را با مشکل مواجه کرد.

بختیاری اضافه کرد: فرانسه هم کاسب قبل از برجام بود و در ایجاد تحریم‌ها نقش داشت و هم بعد از برجام به دنبال کاسبی خود بود و توانست خیلی از شرکت های خود که در حال ورشکستگی بودند، را نجات دهند.

وی افزود: فرزندان لیبرالی انقلاب فرانسه امروز هم به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و با زمزمه هایی که درباره مذاکرات موشکی مطرح می کنند سعی دارند خود را ذینفع ماجرا کنند و سود خود را ببرند.

بختیاری تاکید کرد: دولتمردان فرانسه باید بدانند که موضوع موشکی ایران قابل مذاکره نیست و دیگر دوران بزن و درو تمام شده که با فروش و اجاره تسلیحات به برخی کشورهای منطقه و تفرقه افکنی بتوانند منافعی ببرند.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت اظهار داشت: دولتمردان فرانسه باید بدانند نه تنها توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست بلکه ایران درباره مسائل منطقه‌ای هم با هیچ کشور غربی و اروپایی مذاکره نخواهد کرد. افرادی که سعی دارند مذاکرات منطقه‌ای را هم بعد از مذاکرات موشکی پیش بکشند باید بدانند مسائل منطقه‌ای ما هیچ ربطی به کشورهای اروپایی ندارد.