طرح جدید استیضاح وزیر کشور با 11 محور و 30 امضاء/ ارجاع به کمیسیون شوراها + متن استیضاح

گروه سیاسی- حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید خدری نماینده بوشهر و گناوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: این استیضاح دارای 11 محور است و اخیرا هیئت رئیسه مجلس این طرح را به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ارجاع داد.

وی با بیان اینکه برای استیضاح یک وزیر در مجلس امضای 10 نماینده کافی است، افزود: این استیضاح بیش از 30 امضاء دارد.

طراح استیضاح وزیر کشور با بیان اینکه بعد از تعطیلات نوروز با جدیت استیضاح این وزیر را پیگیری خواهیم کرد، گفت: علاوه بر اینجانب، مصطفی کواکبیان نماینده تهران، نادر قاضی پور نماینده ارومیه، بهروز بنیادی نماینده کاشمر، حسین مقصودی نماینده سبزوار، علی ساری نماینده اهواز، محمدرضا نجفی و محمدجواد فتحی نمایندگان تهران از جمله امضاء کنندگان این استیضاح هستند.

حجت الاسلام و المسلمین خدری با بیان اینکه نشست وزیر با طراحان استیضاح در سال آینده برگزار می شود، افزود: وزیر کشور فروردین ماه و یا اوائل اردیبهشت باید برای پاسخ به موارد استیضاح در کمیسیون شوراها حاضر شود و بعد از این نشست تصمیم نهایی درباره استیضاح گرفته خواهد شد.

متن کامل استیضاح این وزیر به همراه تعدادی از امضا کنندگان به شرح زیر است؛

photo_2018-03-15_07-53-47

استیضاح این وزیر قبلا و در روز یکشنبه هفتم آبان هم در مجلس تهیه شده بود که به امضای 16 نماینده رسید و دارای 14 محور بود اما به نتیجه نرسید.