انتخاب نجفی که متاثر از نگاه سیاسی بود شش ماه شهر را دچار خسارت کرد/ انتظار انتخاب شهرداری جهادی می رود

به گزارش افکار نیوز، صدیف بدری عضو کمیسیون عمران در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به ویژگی های شهردار مسوول وتاثیر گذار گفت : یکی از مولفه های تاثیر گذار در توسعه و پیشرفت شهر انتخاب مدیری برای شهرداری است که خارج از سلیقه های سیاسی و سو گیریهای سیاسی انتخاب شده باشد, شهردار تهران به عنوان شهردار پایتخت جمهوری اسلامی باید از میان مدیران ونخبگانی انتخاب شود که از کارآمدی بالایی برخوردار باشد در عین حال تنها به انجام وظایف خود و خدمت رسانی به شهر وشهروندان به عنوان سرمایه های کشور بیاندیشد چرا که مردم اربابان واقعی مسوولین وحامیان اصلی انقلاب ونظام اسلامی هستند.

 وی دراین باره افزود: انتصاب مدیران نخبه ازهر جناح سیاسی که متعهد به اصول انقلابی ومتدین باشند, کسانی که با تفکر جهادی به خدمتگزاری اهمیت بدهند و با نمایندگان شورای اسلامی شهر تعامل داشته باشند از ملزومات پیشرفت شهر است. شهردار تهران باید برنامه جامعی برای اداره شهر داشته باشد تا در این برنامه بهترین فعالیتها را درراستای اجرا وانجام فعالیتهای عمرانی, مسائل اجتماعی، فرهنگی شهر به منصه ظهور برساند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دلیل عدم توفیق شهردار تهران را در شش ماه گذشته اینگونه عنوان کرد: شهر تهران مبتلا به مشکل آلودگی هوا وترافیک است, یقینا شهردار تهران باید از چنان آمادگی جسمانی و شرایط روحی قدرتمندی برخوردار باشد که موضوعات اشاره شده وسایر مسائل شهر تهران را با همکاری دستگاه ها وسایر نهادهای دولتی حل کند. یقینا یکی از مهمترین مشخصه های شهردار کارآمد وتاثیر گذارو توسعه طلب عدم ابتلا به سیاست زدگی است؛ آنچه موجب عدم موفقیت دکتر نجفی در شش ماه گذشته شد سیاسی کاری شورا وشهردار بود؛ موضوعی که مدیران را از پرداختن به اساسی ترین موضوعات شهر باز می دارد وخدمت رسانی را به تعویق انداخته یا اهداف را مغایر آن می کند.

 وی با تاکید براینکه نگاه سیاسی وانتخاب سیاسی عامل خسارت به شهر در شش ماه گذشته شد اظهار داشت: شهردار تهران باید فردی باشد که نگاه جامعی به توسعه فضای سبز, کیفی سازی خیابانها ومعابر شهر؛ فعالیت های عمرانی و خدمات فرهنگی واجتماعی داشته باشد. شهرداری می تواند شهردارموفق آینده شهر تهران باشد که به دور از ایجاد تنش های سیاسی متخصص, مجرب و متعهد باشد.ثابت شده هر انتخاب سیاسی برای شهر غیر از خسارت ره آوردی ندارد, انتخاب آقای نجفی که متاثر از نگاه سیاسی بود شش ماه شهر را دچار خسارت کرد از این رو انتظار می رود انتخاب شهردار آتی تهران توام با انگیزه و شاخصه جهادی برای خدمتگزاری و توجه به نیازهای آحاد مختلف شهروندان باشد تا شهر را از خسارت های بیش از این نجات داده وشهر را از نگرانی های ایجاد شده درامان نگاه دارد.