صراط: ابولحسن بنی صدر در ایام فتنه سبز خیلی تلاش کرد تا به عنوان رهبر اپوزیسیون خود را مطرح کند اما ارتباطات غیر قابل انکار او با منافقین و رفتارهای منفعلانه او در قبال حوادث ایران در ۲۰ سال گذشته به قدری او را از صحنه سیاست دور کرده است که در میان هم دوره ای های سابق اش نیز از وجهه مناسبی برخوردار نیست.

علاوه بر آن تا به حال تقریبا همه گروه های بیکار و جیره خوار بیگانگان، موسوم به اپوزیسیون خارج نشین، حداقل یک دور سر ابوالحسن بنی صدر کلاه گذاشته اند به این ترتیب امکان ائتلافی هم با وی وجود نداشته و ندارد.

از طرفی در روزگاری که اپوزیسیون لس آنجلس نشین، گروه های مستقر در کانادا را می درند و آنها که در لندن نشسته اند زیرآب باقی را می زنند، اصلا انتظار پذیرفته شدن یک سیاستمدار ورشکسته پاریسی با محبوبیت زیر صفر در میان اقوام ایرانی، متصور نیست.

همه این ها را بگذارید کنار هم تا از دلیل تهدید های پی در پی بنی صدر و خانواده اش توسط نظام!! مطلع شوید.

به قول معروف ماجراهای زندگی حقیرانه بنی صدر در پاریس یک دوره آموزشی ضمن خدمت است برای هر آن که محتاج کمک دستگاه های اطلاعاتی بیگانه است و اقساط بانکی اش عقب افتاده است.

البته پیش از نیز سناریوی " زنده باد فرخزاد " توسط اپوزیسیون فرانسه یک بار روی پرده رفته بود اما مرور مجدد این حوادثتکان دهنده!! و آشنایی با روش های هولناک رژیم! برای مبارزه با عناصر فرهیخته سابق!!! خالی از لطف نخواهد بود.

متن زیر مصاحبه ابوالحسن بنی صدر با یک سایت ورشکسته جنبش سبز است:
بنی صدر در مصاحبه با یک سایت ضد انقلاب پیرامون حمله افراد ناشناس به همسرش اظهارات جالبی را بر زبان آورده و سعی کرده تا اذهان را به سمت ایران سوق دهد.
این عنصر کهنسال با اشاره به شیوه حمله به همسرش عذرا گفت: شیوه عمل یک شیوه معمول نیست. اما آن جور که در گزارش هایی که از ایران دریافت می کنیم و می خوانیم مشابه شیوه گروه هایی است که رژیم برای کشتن یا ربودن مخالفان خود می فرستد. حالا ممکن است یک گروه دزدی هم همین روش را داشته باشند؛ نمی دانم.

بنی صدر با اشاره به اینکه نمیدانسته در خانه اش نردبان وجود دارد ماجرای ورود دزدان به ویلایش را اینگونه تشریح کرد: شیوه عمل شیوه یک گروه دزدی نیست. ترتیبی که وارد خانه شده اند هم یک ترتیب عادی نیست. این فرد یا افراد از طبقه همکف ساختمان راحت تر می توانستند وارد شوند تا اینکه در خانه به این بزرگی که من خودم نمی دانستم همچین نرده بانی در یک گوشه آن وجود دارد، وارد شوند. اینها از کجا خبر داشتند که آن را بردارند، پنجره طبقه دوم را بشکنند و از طریق آن وارد ساختمان شوند و جاهای معینی را زیر و رو کنند.

نخست وزیر فراری ایران در ادامه گفتگویش با بیان تهدیدهای صورت گرفته که توسط ایمیل برای وی ارسال می شده افزود: با این رژیمی که در ایران بر سر کار است در مواجهه با آدمی مانند من، تهدید هم مشخص است. می گویند یا ساکت شو یا نابودت می کنیم.

بنی صدر در اوج حقارت و در حالی که پیش از این گفته بود در خانه به این بزرگی نمیدانستم نردبان وجود دارد با مظلوم نمایی هرچه تمام تر پیرامون حفاظت از خانواده اش اضافه کرد: ما امکانات مالی برای حفاظت از خود نداریم. تا الان هم که زنده هستیم به خاطر کمک برخی دوستان، هم میهنان و تعدادی از بستگان خود من است.

بنی صدر که به دلیل ترس از جانش مجبور شد با چادر از کشور فرار کند با ابراز نارضایتی از وضعیت حفاظتی محل زندگی اش اظهار داشت: قطعا هر دولتی وظایفی دارد که اولین آن حفظ امنیت ساکنان کشورش است. وقتی این دولت می داند که من منتخب اول تاریخ ایران هستم و رژیم جمهوری اسلامی هم به طور مستمر من را تهدید می کند، حفظ امنیت من مانند یک آدم عادی نیست که مراقبت کنند دزد به خانه اش نزند. اگر فرضا یک دسته دزد به این راحتی می توانند وارد خانه شوند خب یک دسته تروریست هم می توانند. حکومت فرانسه می باید به اقل وظیفه خودش عمل می کرده که نکرده است.

وی در پایان گفتگویش با رسانه ضد انقلاب با تمسخر دولت فرانسه اظهار داشت: وقتی آقای سارکوزی به عنوان وزیر کشور فرانسه انتخاب شد، یک نماینده ای از طرف ایشان آمد و گفت ما می خواهیم امنیت شما را دینامیک کنیم. ما پرسیدیم این دینامیک یعنی چه؟ گفتند یعنی دور خانه را گشت بدهند که کامل حفاظت شود. حالا که این وضعیت رخ داد معلوم شده چه جور دینامیکی بوده. (خنده)