سرخوردگی سعودی‌ها و مرتجعین عرب از حمله آمریکا به سوریه

مجتبی بختیاری دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به حمله جنایتکارانه آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه گفت: آمریکا بعد از انقلاب مهم‌ترین منطقه خودش در خاورمیانه را از دست داد و برای اینکه بتواند دوباره به این منطقه مسلط شود آتش‌افروزی‌های زیادی را انجام داد، از کمک به عراق در جنگ تحمیلی گرفته تا حمله به عراق و افغانستان.

وی ادامه داد: آمریکا هرچه تلاش کرد نتوانست به اهداف خودش دست پیدا کند و از طرفی با بیداری اسلامی روز به روز قدرتش در منطقه کاهش پیدا کرد برای همین دست به اقدامات گوناگونی زد تا بتواند شکست‌های خودش را جبران کند.

بختیاری خاطرنشان کرد: امروز اقدامات آمریکا و غرب در سوریه بیشتر از همه برای رژیم صهیونیستی خطر ایجاد می‌کند زیرا چنین اقداماتی باعث اتحاد مسلمانان و در نهایت پایان عمر رژیم صهیونیستی خواهد شد.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: احتمالاً سرمایه‌داران صهیونیستی آمریکا را مجدداً وادار خواهد کرد که برای دستیابی به اهداف خود در منطقه تلاش کنند ولی مسلماً با وجود جمهوری اسلامی ایران آنها به اهداف خود نخواهند رسید.

این فعال دانشجویی تأکید کرد: آمریکا از سالها پیش با حمایت از داعش و جبهه‌النصره سعی کردند، به اختلافات منطقه‌ای دامن بزنند و توجهات را از رژیم صهیونیستی دور کنند ولی با نابودی داعش تیر آنها به سنگ خورد و با ناامیدی به این نتیجه رسیدند تا خودشان مستقیم وارد عمل شوند تا به نوعی دل عربستان سعودی را که دوشیده‌اند به دست آورند. 

بختیاری تأکید کرد: حمله آمریکا و غرب به سوریه مطمئناً طبعات سنگینی برای آمریکا، انگلیس و فرانسه خواهد داشت. این اتفاقات چه بسا زنگ نابودی اسرائیل را به صدا در آورده است و باعث می‌شود مسلمانان برای نابودی اسرائیل متحد شوند.

وی در ادامه به حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام هرچه تلاش کردند نتوانستتد در سوریه به پیروزی برسند و مطمئنا بعد از این هم امت اسلامی اجازه نخواهند داد تا دشمنان موفق شوند.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: حمله کور آمریکا و متحدانش به سوریه باعث سرخوردگی سعودی‌ها و مرتجعین عرب شد و امیدهایی که آنها در دل داشتند را به ناامیدی تبدیل کرد.

وی اظهار داشت: مسلما واکنش جبهه مقاومت به این حملات کور و بی حاصل، تشدید پاکسازی سرزمینی سوریه از لوث تروریستهاست و جبهه مقامت در میدان پاسخ این ترقه بازی را خواهد داد.