بادامچیان: مراقب انفجار بمبهای تخریبی باشید

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، اسدالله بادامچیان شامگاه چهارشنبه در اجلاس مقدماتی اولین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان قم که در دفتر حجتالاسلام بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این برهه حساس، انتخابات باز هم برای ما خیلی سرنوشت ساز شده است.

وی قرارگرفتن در مقطع حساس را دلیل سرنوشت ساز بودن انتخابات دانست و گفت: نمی‌خواهم بگویم خداوند ما را کمک نمی‌کند ولی فکر می‌کردیم که به تدریج بعد از جریانات گوناگون، وضع ما مقداری آرام‌تر شده است اما فتنه ۸۸ نشان داد که به این سادگی دست از سر ما بر نمی‌دارند و معلوم شد ما هم دست از سر آنها بر نمی‌داریم.

وی با بیان اینکه جریان بیداری اسلامی وضع را کاملا برای غربی‌ها در حد انفجار رسانده است، گفت: غربی‌ها باورشان نمی‌شد که کار به جایی برسد که بیداری اسلامی در منطقه با همین شیوه ایران و امام و مقام معظم رهبری این چنین کار را برای آنها کاملا سخت کند و با وجود اینکه تلاش زیادی کردند جلوی این بیداری اسلامی را بگیرند اما امکان این کار وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله بیداری انسانی در غرب هم کار را برای اینها خیلی سخت کرده است.

بادامچیان با بیان اینکه در مسئله جنبش وال استریت صرفا شعار اقتصادی مطرح نیست، تاکید کرد: برخی‌ها تصور می‌کنند آنها می‌خواهند وال استریت را بگیرند، ولی مسئله مهمتر از اینهاست و شعار آنها شعار فرهنگی و بیداری است.

وی تصریح کرد: شعار این افراد این است که ما ۹۹ درصد هستیم و یک درصد دیگر مستکبرین و باندهای پشت پرده و خط و خطوط های آنچنانی هستند که برای چه بر ۹۹ درصد دیگر سلطه گری می‌کنند.

کروبی مرد میدان مدیریت کشور نبود

بادامچیان به توطئه‌های غربی‌ها در فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: آنها کوشیدند که با دو برنامه اوضاع ایران را بهم بریزند؛ یکی اینکه کار را به دست امثال میرحسین‌های موسوی و کروبی بسپارند.

وی با طرح این سئوال که آنها مگر نمی‌دانند کروبی آدمی نیست که دارای توانمندی باشد، تاکید کرد: آنها می‌خواستند کسی را پیدا کنند که نتواند اداره کند والا کروبی به راه‌های خلاف رسید ولی واقعیش این است که آنها انتظاری از کروبی نداشتند و خودشان هم می‌دانند که کروبی مرد میدان مدیریت کشور نیست.

میرحسین را با فریب وارد صحنه کردند

وی ادامه داد: مسئله مهمتر اینکه عنصری مثل میرحسین موسوی را با فریب و نیرنگ به صحنه بیاورند و در این مسیر از هر چیزی از جمله تصاویر میرحسین موسوی در کنار امام و مقام معظم رهبری و… استفاده کردند اما در حماسه ۹ دی ملت مثل سیلاب سنگین این فتنه انگیزی‌ها را شستند.

بادامچیان ادامه داد: آنها تصمیم گرفتند که با ما جنگ کنند اما از عهده آن بر نیامدند، یعنی ابتکارات نظامی ایران اسلامی به گونه‌ای بود که آنها نمی‌توانستند به این سادگی بر ما جنگی را تحمیل کنند.

اسرار هواپیماهای جاسوسی آمریکا در اختیار ایران است

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا در ایران را یکی از مسائل بسیار مهم دانست و تاکید کرد: هنوز ابعاد این مسئله برای ملت ما روشن نیست.

بادامچیان گفت: خداوند برای دومین بار معجزه الهی داد و دماغ مستکبران به خاک مالیده شد و این خیلی مهم است.

وی تصریح کرد: اینکه یک هواپیما را روی زمین بنشانند مهم است اما مهمتر از آن این است آمریکا این هواپیما را به کسی نداده و این سیستم بسیار پیچیده را به گونه‌ای تنظیم کرده که اگر رادار آن قطع شود سقوط کند و یا به جایگاه اصلی اش برگردد.

بادامچیان گفت: سربازان امام زمان(عج) رادار هواپیما را در اختیار گرفتند و آن را آرام به زمین نشاندند و تمام قطعات آن به جز چرخ‌های هواپیما به صورت سالم در اختیار ایران است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اگر ایران توانست با رادار این هواپیما را در اختیار بگیرد، یعنی نیازی ندارد پهباد دوم را روی زمین بنشاند بلکه با همان رادار، هواپیما را هدایت می‌کند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه اسرار تمام هواپیمای جاسوسی آمریکا از این نوع در اختیار ایران است و اعتبار آنها از دست رفته است، اظهار داشت: اگر ایران به دانشی دست یافته که هدایت این هواپیما را در اختیار گرفته پس در حقیقت می‌تواند به راحتی بقیه هواپیما را در اختیار داشته باشد و این از نظر مسائل نظامی و هدایت جنگ سایبری کاملا مسئله معجزه‌آمیزی است.

وی ادامه داد: این مسئله در ابعاد گوناگون آمریکا را در هم ریخته است و آنها آنقدر عصبانی شدند که اوباما مجبور التماس کند که این هواپیمای جاسوسی را به آنها برگردانیم و این اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

جریان انحرافی و مکتب ایرانی در راستای استحاله فرهنگی است

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تغییر و براندازی نظام جمهوری اسلامی و تغییر رفتار نظام را دو استراتژی غرب عنوان کرد که امکان تحقق این دو هدف غیرممکن است و در این زمینه اظهار داشت: استراتژی اول آنها به بن بست خورد و استراتژی تغییر رفتار نظام با وجود ولایت فقیه و مسئولان اصلی کشور امکان پذیر نیست.

وی استحاله از درون انقلاب را استراتژی سوم دشمنان عنوان کرد و افزود: می‌گویند ما امیدی به کارگردانان اصلی نظام نداریم و می‌دانیم که با بودن ولایت فقیه تغییراتی در کشور ایجاد نمی‌شود پس باید بدنه را عوض کنیم و وقتی بدنه عوض شد اداره بدنه جامعه توسط ولایت سخت می‌شود و بنابراین می‌توانیم مقاصد خودمان را از این طریق برآورده کنیم.

بادامچیان گفت: شما می‌بینید که در کشور ما جریان انحرافی، تجمل گرایی، مکتب ایرانی، ابهام زایی در مسائل دینی، تشریفات و تجمل، سوء استفاده‌های گوناگون، بهم زدن اخلاق و… پدید می‌آید که رفتار بدنه جامعه را عوض کنند و سعی کنند کسانی مسئولیت‌ها را به عهده بگیرند که خط منهای فقاهت و اسلام خالص و خط منهای ارزشها و شعارهای اسلامی را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: شما نگاه می‌کنید که در روزنامه دولتی همانهایی که تا دیروز عناصری بودند که جنگ فقر و غنا و اسلام آمریکایی سر داده بودند حالا هر هفته نشریه‌ای به نام آرایه می‌دهند.

انتقاد از رویکرد تجمل گرایی نشریه آرایه

بادامچیان با انتقاد از رویکرد تجمل گرایی این نشریه اظهار داشت: ظاهرا در این نشریه چیزی وجود ندارد اما یک زندگی پر از تجمل غرب‌زده را ترویج می‌دهند مثلا می‌گویند زیباترین خانه به مساحت دو هکتار مال فلان هنرپیشه است یا این هنرپیشه خانه‌ای با فلان قیمت ساخته است.

وی ادامه داد: در مبلمان و… خانه دیگر ساده‌زیستی مطرح نیست، مسئله مهم اینجاست که این نشریه تجمل گرایی، ایجاد روحیه غربگرا و… مسائل خلاف آنچه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند ساده‌زیست باشید را ترویج می‌کند.

تقدس‌زدایی از مراجع

این نماینده خانه ملت گفت: مکتب ایرانی نوشته می‌شود، خاتون منتشر می‌شود و بعد به او می‌گوئید همه مراجع می‌گویند این خلاف است، تقدس زدایی و احترام زدایی از مراجع را مطرح می‌کند.

بادامچیان افزود: صحبت از نشریه نیست، بلکه می‌خواهد پوششی را ترویج کند که از فقاهت دور است و بر روی این مسئله کار می کنند. مسئله ساده‌ای نیست که ما خیال کنیم می‌شود این را ندیده بگیریم.

وی با بیان اینکه راه علاج آن برخورد و دعوا نیست بیان داشت: باید به همدیگر تذکر بدهیم و مراقبت کنیم و این را به عنوان یک استراتژی برای خودمان بدانیم.

آدم‌های انقلابی و معتدل را روانه مجلس کنید

عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه مجلس در راس امور است گفت: قانون گذاری، برنامه ریزی، نظارت و تحقیق و تفحص در مجلس است و عصاره ملت خانه ملت است.

بادامچیان با طرح این سئوال که چه کسانی باید در مجلس باشند؟ افزود: آدم‌های انقلابی معتدل قوی فهیم خوش سابقه‌ای که نشان دادند در این ۳۲ سال انقلاب اهل دنیا نبودند و کوشیدند که یک مورد مسائل اخلاقی برای آنها پدید نیاید و با درایت و لیاقت و تدبیر کار می‌کنند باید در مجلس باشند و آن روز که امانت را تحویل دادند مثل شهید لاجوردی در زیرزمین منزلش کار می‌کند و نه مصاحبه می‌کند و نه دعوا.

وی با بیان اینکه برخی‌ها نمی‌خواهند که این افراد وارد مجلس شوند، افزود: آنها می‌خواهند آدمی وارد مجلس شود که برای رسیدن به نمایندگی مجلس سر از پا نشناسد؛ از این و آن پول بگیرد.

انتقاد از دادن پول به ائمه جماعات

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از دادن پول به برخی ائمه جماعات گفت: ما بارها به دولت محترم گفتیم که اگر می‌خواهید به مسجد و امام جماعت پول بدهید به مرکز رسیدگی به امور مساجد بدهید، چرا شما به برخی از نمایندگان چند میلیون تومان پول می‌دهد و به آنها می‌گوئید این پول را به مسجد بدهید. وقتی شما می‌خواهید از طریق نماینده پول بدهید همان می‌شود که این آقا به بعضی‌ها پول بدهد و به بعضی دیگر ندهد. این سوء استفاده از بیت المال تلقی می‌شود. یک عده هم دعوا می‌کنند و فلان آقا سیلی به فلان آقا زد.

برخی‌ها دعوا به راه می‌اندازند و آدم‌های خدوم را تخریب می‌کنند

وی اضافه کرد: چرا این شایعه پراکنی‌ها پیش می‌آید؟ چرا در کشور به بهانه اینکه می‌خواهند فتنه را بکوبند همه را می‌کوبند که این شخص اصولگرا نیست. بعد که به آنها بگوئید این خط با آهنگ ولایت همخوانی ندارد این کار را انجام می‌دهد و به عنوان ارزشها و ضد فتنه و ضد دیگران گروه‌گرایی می‌کند و تشکیلات گوناگون پدید می‌آورد و دعوا راه می‌اندازد و هر روز آدم‌های خدوم که در این مملکت خدمت کرده‌اند را تخریب می‌کند. بعد زیر بال بزرگان و علمای ما می‌روند.

بادامچیان افزود: اینها اگر واقعا راست می‌گفتند و به مراجع احترام می‌گذاشتند چطور در ویژه‌نامه خاتون و بقیه مسائل احترام نگذاشتند. اگر خطا ولایت است چرا تبعیت نکردند؟ چرا وقتی از ولایت مطلقه فقیه و ولایت فقیه عادل می‌شود فقط مبحثولایت تنها را بیان می‌کنند؟

اصلاح طلبان ناز کردند

نماینده مردم تهران در خانه ملت در مورد رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح طلبان نه حرفی برای گفتن دارند و نه چهره‌ای برای انتخابات مطرح کردند.

وی ادامه داد: وقتی در کشور مطرح شد که اصلاح طلبی مرد برخی‌ها فکر کردند اصلاح طلبان مرده‌اند. اصلاح‌طلبان نمی‌میرند و آدم‌های آنها سر جایشان هستند، بلکه اصلاح طلبی و شعار آنها مرده است.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از اصلاح طلبان نمی‌توانند وارد صحنه شوند گفت: آنها ناز کردند و گفتند ما را دعوت کنند و اگر نباشیم چه می‌شود. شرط و شروط گذاشتند و ما هیچ چیزی نگفتیم چون شرکت در انتخابات حق همه است و آنها باید به تکلیف خودشان عمل کنند و اگر نیایند هیچ طوری نمی‌شود.

بادامچیان افزود: اگر هیچ یک از جناح‌های سیاسی و سیاستمداران و گروه‌ها در صحنه نباشند انتخابات ما معلوم نیست کم شور تر این اینکه شما با هم دعوا دارید باشد.

دیدار اصلاح‌طلبان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

وی با اشاره به تنش‌های به وجود آمده در بین اصلاح طلبان اظهار داشت: یک گروه از اصلاح طلبان می‌گویند که اگر بیایند قبول کردند که انتخابات رسمی است و همه حرف‌هایی که در دفعه قبلی زدند خلاف بود، یک عده هم می‌گویند اگر وارد انتخابات نشوند چیزی از آنها باقی نمی‌ماند.

بادامچیان گفت: یک عده هم می‌گویند می‌خواهند در این مملکت زندگی کنند و به دیدار آقای هاشمی رفسنجانی رفتند که شما کاری بکنید ما حتما در صحنه باشیم. آقای هاشمی هم خیلی صریح به آنها گفت که این حرفها چیست که شما می‌زنید؟ بالاخره می‌خواهید در این مملکت زندگی کنید یا نه؟ اگر می‌خواهید در این مملکت زندگی کنید طبق قانون اساسی زندگی کنید و از این قانون اساسی بهتر هم نصیب شما نمی‌شود. در مورد اصل ولایت و ولی فقیه هم از مقام معظم رهبری بهتر پیدا نمی‌شود. بالاخره این مردم هم طرفدار قانون اساسی و قرآن و ولایت هستند. ول کنید و بروید خودتان را از این ملت اینقدر دور نکنید.

ورود افراد به مجلس با پول و قدرت جریان انحرافی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان در مورد انتخابات اظهار داشت: آنها تمام توان خودشان را به کار گرفته‌‌اند که مجلس نهم از تیپ عناصری که برای آنها خطر ندارد و یا از تیپ عناصر انحرافی پر شود.

عضو جبهه متحد اصولگرایی تاکید کرد: تمام وجودشان این است که خط انحرافی را روی صحنه بیاورند و در این دوره از انتخابات ارزش‌های ما را بهم بریزند.

بادامچیان با اشاره به استفاده از پول و قدرت برای ورود نمایندگان به مجلس شورای اسلامی گفت: آنقدر در این زمینه شایع شده که به تواتر رسیده که جریان انحرافی می‌خواهد در این مملکت پول خرج کند و آدم‌هایی را با پول و قدرت به مجلس بفرستد.

آدم‌های شعاری افراطی تند به درد مدیریت مملکت نمی‌خورند

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند که مجلس پر از انسان‌های عاقل و فهمیده و عادل باشد گفت: آنها می‌خواهند یک مشت آدم‌های شعاری افراطی تند وارد مجلس شوند. این آدم‌ها به درد اداره مملکت نمی‌خورند.

بادامچیان تصریح کرد: در مسئله بیداری اسلامی برخی از حضرات به صراحت می‌‌گویند این تحولات از نقشه‌های آمریکاست. اینها خیلی ادعای انقلابی‌گری هم می کنند. اگر این بحثتو باشد تو بهتر می‌فهمی با مقام معظم رهبری.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه این تحلیل غلط بدتر از بی‌تحلیلی است، بیان داشت: این ملت مصر است که با فریاد الله اکبر توی دهن آمریکا می‌زند.

ورود افراطی‌ها به مجلس، آب به آسیاب دشمن ریختن است

وی ادامه داد: اینکه کسانی وارد مجلس شورای اسلامی شوند که یا داغ باشند، یا افراطی باشند، یا تحلیل‌های عمیق سیاسی نداشته باشند، یا اهل زد و بند و پول گرفتن باشند، یا جریان انحرافی و التقاطی باشند، این نقشه آب به آسیاب غربی‌ها می‌ریزد.

بادامچیان افزود: در این شرایط حساس منطقه‌ای باید مجلس نهم پخته‌تر و قوی‌تر از مجلس هشتم باشد و چون دنیا در حال تحول است آدم‌هایی باید وارد مجلس شوند که از این فرصت استفاده کنند.

اطراف دولت از مشاوران قوی خالی شد

نماینده مردم تهران در خانه ملت به ریشه‌یابی تحریم‌های اخیر علیه جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دلیل تحریم‌های اخیر این است که اطراف دولت از مشاوران قوی و مسئولانی که قبلا داشت خالی شد. دولت می‌خواهد کار کند اما در اثر همین روش‌های گوناگون نمی‌توانند به خوبی اداره کنند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: دولت در اینجا نیاز به کمک مجلس دارد و در مجلس باید افرادی باشند که از مسائل گوناگون مطلع باشند.

بادامچیان تصریح کرد: باید پیران کار آموخته و جوانان پرشور انقلابی وارد کار شوند، نه اینکه هر چه تجربه‌اندوخته را کنار بزنند و بعد بگویند همه کارها را به جوانان واگذار کنند. باید اعتدال را رعایت کنند.

مراقب تشنگان قدرت باشید

وی با تاکید بر لزوم داشتن وحدت در انتخابات اظهار داشت: ما در وظیفه یابی انتخاب یک مجلس مقتدر و قوی باید با هم وحدت داشته باشیم یعنی با سلیقه‌های مختلف در چارچوب مسائل اصولگرایی که مقام معظم رهبری فرمودند(نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی، ولایت فقیه و خط امام و رهبری) دور هم جمع شویم و توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: طرح‌هایی که برای نفوذ عده‌‌ای به مجلس ارائه می‌شود خط استکبار و معاندان و تشنگان قدرت است. برای از بین بردن این توطئه‌ها نیاز به وحدت داریم و باید از حرف‌های اختلاف برانگیز و درگیری پرهیز کنیم.

عناصر خوش سابقه را انتخاب کنید

بادامچیان در مورد انتخاب کاندیداهای اصلح در انتخابات مجلس گفت: باید عناصر خوش سابقه که در این ۳۲ سال ملت و روحانیت آنها را شناختند را برای ورود به مجلس انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: بحمدالله آدم‌های خدوم و پرکار که هر جا بودند با لیاقت کار کردند زیاد داریم؛ حتما باید آزمون و خطا کنیم و آدم‌هایی را سر کار بیاوریم که نمی‌دانیم فردا چه می‌شود.

حضور پرشکوه ملت در انتخابات دشمن شکن است

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات را مسئله مهمی دانست و تاکید کرد: حضور پرشکوه ملت ما در انتخابات دشمن شکن است و جلوی بسیاری از خطرها را می‌گیرد.

وی گفت: در حالی که مردم مصر و دیگر کشورها حدود ۶۰ درصد در انتخابات مشارکت دارند و اگر خدای ناکرده این مشارکت در ایران به عنوان مثال ۳۰ درصد باشد دل انقلابیون را می‌لرزاند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: اگر انتخابات پرشور داشته باشیم غیر از خنثی کردن توطئه‌های بیگانگان، برای انقلابیون و فلسطین نوعی دلگرمی می‌شود و اسرائیل در هم می‌ریزد.

مراقب توطئه‌های امنیتی باشید

بادامچیان بر لزوم مراقبت از توطئه‌های امنیتی در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: در ایام انتخابات بعید ندانید که دشمنان بخواهند شیطنت‌های گوناگون انجام دهند؛ به قول خودشان بمب‌های تخریبی منفجر کنند.

وی با اشاره به رواج شایعات، تهمت‌ها و دروغ پردازی‌ها گفت: در این موقعیت آیت‌الله مهدوی کنی، آیت‌الله یزدی و سایر علما و مراجع احساس مسئولیت کردند که موجب شد دو نهاد پرافتخاری که به دست پربرکت امام راحل شکل گرفته در این انتخابات جدی‌تر وارد شوند.

لزوم طرد آدم‌های بی‌منطق و داغ و شعاربده

وی ادامه داد: آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی با این وضعیتی که دارند وارد صحنه شدند تا بتوانند وحدت را نگه دارند و جلوی فتنه‌ها را بگیرند تا مجلس آینده مجلسی بشود که این نظام مقتدر ایران اسلامی را با قدرت بیشتر پیش ببرد و جلوی فتنه‌ها را بگیرد و حضور ملت را در صحنه‌ها بیشتر کند و انتخابات مجلس نهم را از شایسته ترین‌ها انجام دهد و گروه‌های جریان انحرافی و فتنه‌گر و التقاطی و لیبرالی و آدم‌های داغ افراطی بی‌منطق و کسانی که بی‌تجربه و شعاربده هستند را طرد کند.

بادامچیان گفت: اصل عمده اصولگرایان بر مبنای وحدت است و دیگران که اظهار نظر می‌کنند یا وظیفه‌اشان ایجاب می‌کند که به ما بپیوندند و همه با هم حرکت کنند و یا اگر همراهی نکردند خیلی نگرانی وجود ندارد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر همه با هم مراقب باشیم دهه چهارم انقلاب اسلامی مجلسی را می‌خواهیم که بتواند مشکلات تهاجم فرهنگی و… را برطرف کند تا شیرینی یک نظام عادلانه اسلامی را به همه ملت بچشاند.

بنایی اهل افراط و تفریط نیست

وی در پاسخ به این سئوال که می‌گویند آقایان آشتیانی و بنایی در خط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هستند، آیا این فرض صحت دارد؟ اظهار داشت: آقای آشتیانی که از جامعه مدرسین است و خط او مشخص است. آقای بنایی هم اهل افراط و تفریط نیست.

بادامچیان افزود: من از نوجوانی آقای بنایی را می‌شناسم که برادر ارجمندی است و در خط ولایت است و هر چه ولی امر بفرمایند عمل می‌کند و مثل بعضی‌ها نیست.

وی ادامه داد: سالهای متمادی است که با فتنهگران و گروههای الحادی درگیر بودیم و مگر میشود یاران انقلاب را کنار گذاشت.