حبیبی: تغییر مواد برجام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره توافق آمریکا و اروپا مبنی بر اصلاح برخی مواد برجام، اظهار کرد: اروپا و آمریکا هنوز در فضای سیاسی قرن‌های گذشته بسر می‌برند و تصور می‌کنند که می‌توانند هر تصمیمی را درباره کشورهای جهان اتخاذ کنند و آن کشور نیز ملزم است تا سیاست‌های آنها را اجرایی کند.

وی افزود: معتقدم که اروپا و آمریکا در تفکر سیاسی خود نسبت به ایران دچار 40 سال عقب‌ماندگی شده‌اند اما باید بدانند که انقلاب اسلامی به ظهور رسید تا دربرابر نظام سلطه بایستد.

حبیبی تصریح کرد: ایران تحت هیچ شرایطی زیربار تغییر در موضوعات برجام نخواهد رفت و البته مفاد این قطعنامه به گونه‌ای نیست که صددرصد به نفع ما تمام شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: تغییر برجام به ضرر ایران موضوعی است که نه تنها رهبر بلکه دولت و ملت نیز آن را به هیچ وجه نخواهند پذیرفت.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: اظهارنظرهای اروپا و آمریکا درباره توان موشکی ایران وارد نبوده و ما درباره این مسئله با هیچ کس مذاکره نکرده و اجازه نمی‌گیریم، چرا که آنها نمی‌توانند درباره توان دفاعی ایران تصمیم بگیرند و باید بدانند که این موضوع در هیچ قرارداد و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد.