شکایت بروجردی از یک نماینده مجلس

به گزارش ایسنا، علاءالدين بروجردي در جمع فرهنگيان بروجرد، با اشاره به آنچه اخيرا درباره وي مطرح شده است، افزود: اين نيز بخشي از جنگ رواني بوده که دشمنان ملت انجام ميدهند.

وی با بیان این‌که «کسانی‌که دروغ می‌گویند هم دشمن خدا و هم خلق هستند» اظهارکرد: بازدیدی از کارخانه‌ای در بروجرد داشتم؛ بعد پیامکی زده بودند که بروجردی به هر کارگر در این کارخانه ۵۰ هزارتومان پول داده است.

وی با بیان این‌که «برخی به همین راحتی دروغ می‌گویند و خرجی هم ندارد.» اظهار کرد: یکی از نمایندگان از حریم من عبور کرده و اعلام می‌کند بچه‌های بروجردی هم زندان هستند. فرزندانم هردو دانشجو هستند و کار اقتصادی انجام نمی‌دهند. این نماینده چون دروغ گفت و نقل محافل ضدانقلاب، آمریکا، بی بی سی، اسرائیل و همه شبکه‌های ضدانقلاب شد، من برای دفاع از حیثیت نظام از وی شکایت کردم.

نماينده مردم بروجرد در مجلس گفت: اين نماينده را از طرف دادستاني خواستهاند و در حال حاضر با قيد کفالت آزاد است. ممکن است از خود بگذرم و مشکلي نباشد، ولي حتما از حيثيت نظام، فرزندانم، ديگراني که در حقشان ظلم صورت ميگيرد، شهرم و مردمي که به من راي دادهاند محکم دفاع ميکنم.