واکنش حمید روحانی نسبت به توهین به مقدسات

حجت‌الاسلام حمید روحانی مسئول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به اهانت به ساحت مقدس ائمه علیهم السلام واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: از ویژگی‌های اسلام آمریکایی توجیه گردن‌کشی‌ها و خلاف‌کاری‌ زورمداران و سرکوب و فشار بر ناتوانان و فرودستان است، قدرتمندان را پیوسته تبرئه می‌کند اما تهیدستان را به اصطلاح معروف به صلابه می‌کشد.

این اطلاعیه می‌افزاید:‌ آنگاه که یک خبرنگار ناآگاه به مولای بزرگوار ما حضرت رضا (ع) جسارت می‌کند تا مرز کشور تعقیب و دستگیر می‌شود لیکن یک زورمدار از خدا بیزار و تن پرور بیمار که امروز ایران را به روز سیاه نشانده است آنگاه که به امامان معصوم (ع) بی‌ادبی می‌کند و به آن بزرگواران نسبت‌های ناروا می‌دهد و با کمال بی‌شرمی و وقاهت آنان را اهل معامله و بده بستان می‌نمایاند و رسما اعلام می‌کند که پیامبر خدا و ائمه معصومین را نیز می‌توان مورد انتقاد قرار داد، می‌بینیم که از وکیل‌الدوله‌ها و مسئولان به اصطلاح عدالتخواه مربوطه واکنشی دیده نمی‌شود و صدای اعتراضی برنمی‌خیزد و به اصطلاح معروف آب از آب تکان نمی‌خورد.

«اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی، برآورند غلامان او درخت از بیخ»؛ زینهار که قدرتمندان غرب‌زده و تسلیم طلبان خود فروخته اسلام آمریکایی را گام به گام و مانند آب زیرکاه گسترش دهند و چیره سازند.

سید حمید روحانی