گفتمان وحدت محور کار اصولگرایان باشد

به گزارش فارس،حجتالاسلام والمسلمین مهدی طائب در همایش جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان اظهار داشت: قرارگاه عمار از هیچ جبههای دفاع نمیکند و جایگاه بصیرتبخشی دارد و عماریون نباید کاندیدای هیچ انتخاباتی شوند.
طائب ابراز داشت: جبهه پایداری با اعلام اینکه آیت‌الله مصباح در رأس آنها است، اما بدانند، نباید آیت‌الله مصباح را قله خود بنامند زیرا که بین آیت‌الله مصباح، آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی اختلافی نیست.
وی عنوان کرد: اختلافات در جهل و نادانی است و فتنه‌گران و اعضای جریان انحرافی نباید وارد مجلس شوند.
طائب با اشاره به اینکه بصیرت شناخت پدیده‌ها از راه رویت است، تصریح کرد: آگاهی یافتن از راه مصداق‌شناسی ممکن است و از راه مفهوم‌شناسی امکانپذیر نیست و ما با مفاهیم زندگی نمی‌کنیم و با مصادیق زندگی می‌کنیم.
وی تاکید کرد: آن چیز که مایه سعادت و خوشبختی می‌شود، بصیرت است.
طائب گفت: مجلس این دوره کاملا پیچیده است و باید جایگاه آن را فهمید و اتحاد امر مقدسی است و هر کس در زمینه به هم زدن آن گام بردارد و خود را جزو گروه ایمان بداند، دچار آسیب به خود می‌شود.
وی اذعان داشت: اصولگرایان اصلاح‌‌طلبان واقعی و جبهه مخالف مدعی اصلاح‌طلبی هستند و اگر تفرقه بین اصولگرایان باشد، مدعیان اصلاحات به مجلس می‌روند.
طائب افزود: نباید فتنه‌گر و منحرف را به مجلس راه داد و باید آنها را شناخت و گفتمان خودمان را به وحدت نزدیک کنیم.
طائب تصریح کرد: امیدواریم جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری با هم متحد شوند تا مجلسی مورد تأیید امام زمان (عج) داشته باشیم.