بی اطلاعی موحدی از موضع انتخاباتی هاشمی

به گزارش فارس ، آیتالله محمدعلی موحدی کرمانی از چهرههای برجسته جامعه روحانیت مبارز وحدت را مهمترین استراتژی فعلی اصولگرایان دانست و به "آقایان در طیفهای اصولگرایی" توصیه کرد "سوءتفاهمات را برطرف کنند".

وی متذکر شد که " تجربه نشان داده وقتی امثال آقایان مهدوی‌کنی و مصباح‌یزدی با یکدیگر باشند، می‌توانند به وحدت خوبی برسند ".

آیت‌الله موحدی‌کرمانی خاطرنشان کرد: اگر اکثر افرادی که در لیست‌‌های اصولگرایی قرار دارند، به صورت مشترک مورد تأیید آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله مصباح یزدی قرار گیرند، قطعا این موضوع در پیروزی اصولگرایان مؤثر است.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از این گفت‌وگو، با اشاره به حضور طیف‌های مختلف در صحنه رقابت سیاسی کشور، اظهار داشت: افرادی که با انقلاب همراه نبوده‌اند، نباید در انتخابات ورود پیدا کنند؛ چرا که قطعاً مردم آنها را نمی‌پذیرند.

وی افزود: اگر این آقایان قصد بازگشت و همراهی با مردم را دارند، باید صریح و علنی نسبت به رفتارهای گذشته خود ابراز ندامت و این موضع را شفاف اعلام کنند.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: افرادی که درباره انقلاب اشتباه کرده‌اند یا از خط امام و رهبری انحراف داشته اند، باید به اشتباهات خود اعتراف کرده و از مردم عذرخواهی کنند تا بتوانند وارد برنامه‌های انتخاباتی شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره لزوم رعایت اخلاق سیاسی از سوی کاندیداها در آستانه انتخابات آینده، اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید سعی کنند فضای آرام و سالمی مهیا کرده و رقابت مقبولی با یکدیگر داشته باشند.

وی بر همین اساس به نامزدهای مجلس نهم توصیه کرد " از نسبت‌های ناروا به یکدیگر پرهیز کرده و دست به تضعیف رقبای خود نزنند و صرفاً نقاط مثبت دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را بیان کنند ".

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خصوص تحریم انتخابات از سوی ضد انقلاب خارج‌نشین و اصلاح‌طلبان افراطی اظهار داشت: تحریم انتخابات کار بسیار غلطی است که باعثخوشحالی دشمنان انقلاب می‌شود؛ از این رو باید از چنین امری پرهیز شود.