به گزارش افکارنیوز ،داود احمدي نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بيان اين كه وكيل مشايي از سوي موكل خود تاكنون از ۱۸ نفر در دادگاه شكايت كرده كه يكي از اين ۱۸ نفر من هستم ، گفت: آنها از من به اتهام تشويش اذهان عمومي در دادگاه شكايت كرده اند.

وی با بیان این که آنها از طرح چنین شکایت هایی راه به جایی نخواهد برد، افزود: وکیل به اتهام تشویش اذهان عمومی نمی تواند در دادگاه علیه افراد شکایت طرح کند چراکه در این رابطه مدعی العموم باید ورود پیدا کند.

احمدی نژاد در ادامه تصریح کرد: هنوز از سوی دادگاه هیچ احضاریه ای به بنده ابلاغ نشده است و این موضوع تا کنون در حد یک شکایت در جامعه و دادگاه مطرح است.

رییس سابق سازمان پدافند غیر عامل، پروژه شکایت وکیل مشایی از خود را پروژه مشغول سازی دانست و گفت: به قول معروف آنها دست پیش گرفته اند تا عقب نیفتند.

وی در این رابطه به مثالی اشاره کرد و افزود: مردم دزدی را تعقیب می کنند و خود دزد هم فریاد می‌زند؛ " دزد را بگیرید "

تاکنون در سخنرانی های خود از هیچ گروه و شخصیتی نام نبرده ام و فقط به ارائه کد اکتفا کرده ام اما نمی دانم چطور آنها این گونه کد ها را به خود انتساب داده اند.

وی در ادامه بابیان این که آن شخص و وکیلش در این پرونده نمی توانند کاری از پیش ببرند گفت: من اگر حتی در سخنرانی های خود دولت را تضعیف کرده باشم مدعی العموم باید در این رابطه مدعی شود.

احمدي نژاد خاطرنشان كرد:در اين پرونده جاي هيچ نگراني وجود ندارد.