حسن بيادي درگفتوگو باايسنا، با اشاره به ملاقاتهاي انجام شده جبهه ايستادگي با بعضي از اعضاي جبهه متحد اصولگرايان اظهاركرد: جبهه ايستادگي چنانچه پاسخ به همكاري فوري صورت نپذيرد با كمي تلاش بيشتر ليست كامل كانديداهاي مورد حمايت جبهه ايستادگي را اعلام خواهد كرد و رسما فعاليت جدي خود را به طور جداگانه آغاز خواهد نمود.

وی افزود: شاید این حرکت، خروج از گروه جبهه متحد اصولگرایی تلقی شود، اما جبهه ایستادگی همچنان در اردوگاه اصولگرایی و در خط ولایت در جهت اتحاد ملی و مشارکت حداکثری جدیت دارد.

وی با اشاره به این‌که دفاتر جبهه ایستادگی در اکثر استان‌ها در حال شکل‌گیری است، افزود: در حال تشکیل کمیته‌های تخصصی و نشست‌های مشترک جبهه ایستادگی در شهرستان‌ها هستیم.

بیادی با تاکید بر این‌که جبهه ایستادگی همچنان با سیاست جذب حداکثری فعالیت خواهد کرد، افزود: جبهه ایستادگی با همکاری مستقیم مردم و کمک و پشتیبانی آنها فعالیت خواهد کرد و برای ورود به صحنه انتخابات با روحیات و سیاست‌های زر، زور و تزویر مبارزه خواهد کرد.

سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان این‌که سرلوحه‌ حمایت‌های جبهه ایستادگی، حمایت و احیای جایگاه رفیع روحانیت خواهد بود، خاطر نشان کرد: سرلیست ما کاندیداهای روحانی با سوابق درخشان علمی و انقلابی و با تفکر بسیجی و ولایی خواهد بود.

وي با تاكيد براينكه جبهه ايستادگي به طور قاطع با دوقطبي شدن انتخابات مخالف است، تصريح كرد: ضمن حمايت و توسعه و نشر بيانات حكيمانه رهبر معظم و معزز انقلاب، در جهت انجام انتخاباتي رقابتي و سالم از هر كوششي دريغ نخواهيم كرد و عقيده داريم كه اعمال تفكر تك حزبي و تماميتخواهي در انتخابات به ضرر جامعه خواهد بود.