به تصمیمات نظام برای احرازصلاحیت‌هاپایبندیم

نادر قاضیپور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با فارس، با تایید احراز نشدن صلاحیتش از سوی هیئتهای اجرایی برای کاندیداتوری انتخابات آتی مجلس گفت: بنده همراه با آقایان عباسپور، کاتوزیان، جعفرزاده، علیخانی، محجوب، مطهری تهران، دلخوش، قنبری، مطورزاده و عباسعلی نورا از سوی هیئتهای اجرایی برای انتخابات آتی رد صلاحیت شدهایم.

وی به بیان اینکه طبق شنیده‌ها حداقل ۵۰ نماینده فعلی از سوی هیئت‌های اجرایی برای انتخابات آتی رد صلاحیت شده‌اند، گفت: ‌بنده اطلاعی از چرایی رد صلاحیتم ندارم اما قصد دارم اعتراض خود را از طریق قانونی پیگیری کنم.

وی افزود: حتی اگر اعتراض بنده نتیجه مثبت نداشته باشد و شورای نگهبان نیز در نظر هیئت‌های اجرایی صحه بگذارد، هیچ خدشه‌ای در سربازی امثال بنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌وجود نخواهد آمد.

قاضی‌پور گفت: ما خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانیم و از این رو به هر نظر و تصمیمی که قانون درباره ما بگیرد، پایبند خواهیم بود و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد دشمنان خبیثاسلامی و رسانه‌های نظام سلطه از جمله شبکه بی‌بی‌سی رسانه رژیم سلطنتی انگلیس از این موضوع سوء‌استفاده کند.

بر اساس این گزارش نمایندگانی که رد صلاحیت آنها از سوی هیئتهای اجرایی رد شده و یا احراز نشده است، میتواند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کند.