سردار باقری درگذشت حجت‌الاسلام حسنی را تسلیت گفت

 در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه سرلشکر محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

انا للّه و انا الیه راجعون

رحلت مجاهد نستوه، روحانی دلاور، یار دیرین امام (ره) و رهبری، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی، نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه موجب اندوه و تاسف گردید.

بی‌تردید نقش آفرینی‌های بزرگ آن عالم شجاع، انقلابی و مردمی در روند نهضت اسلامی و مبارزه با رژیم پلید شاهنشاهی و سپس در عصر باشکوه جمهوری اسلامی در دفاع از اسلام، قرآن، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهیدان و برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت، جهاد و استکبارستیزی در خطه مجاهدپرور آذربایجان غربی برای همیشه ماندگار و چراغ هدایت مردمان مومن و نجیب به ویژه جوانان غیور آن دیار در مقابله با دشمنان نظام و بدخواهان ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب، این ضایعه جانسوز را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) روحانیت معزز، بیت مکرم ایشان و آحاد مردم شریف و قدرشناس آذربایجان غربی، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و علاقه‌مندان گرامی ایشان صبر و شکیبایی و سکینه قلبی ، مسئلت می‌نمایم.