دیپلماسی آمریکایی با چاشنی ترور

به گزارش فارس، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا امروز در حالی اظهاراتش در صفحه اصلی رسانههای جهان مبنی بر محکوم کردن تصمیم ایران برای غنیسازی اورانیوم منتشر شد که همزمان با این اظهارات یک انفجار تروریستی دیگر نیز در تهران رخ داد.

وی که اظهاراتش در روز سه‌شنبه و همزمان با وقوع رخداد تروریستی در حوالی میدان کتابی تهران مخابره شده است، گفت: ما از ایران می‌خواهیم که غنی‌سازی اورانیوم را فوراً متوقف کند.

شورای روابط خارجی آمریکا نیز از روز گذشته مقاله‌ای را در محکومیت تصمیم ایران مبنی بر آغاز غنی‌سازی صلح‌آمیز هسته‌ای بر روی صفحه اصلی خود قرار داد.

در این گزارش که با عنوان اندازه گیری اطلاعات در مورد برنامه هسته‌ای ایران در سایت شورای روابط خارجی آمریکا منتشر شد، رسماً از عبارت " حمله به ایران " نام برده می‌شود و در اقدامی هماهنگ با حرکت اخیر یکی از چهره‌های وابسته به فتنه مبنی بر طرح سؤالات فتنه‌آمیز، بیان می‌شود که اوباما برای حمله به ایران به چه اطلاعاتی نیاز دارد و در این راستا سؤالاتی مطرح می‌شود.

در ادامه این گزارش اینگونه تأکید می‌شود که " رئیس جمهور اوباما باید بداند که اعتماد ما به ایران کافی نخواهد بود! ".

صبح امروز طی حادثهای تروریستی در حوالی میدان کتابی تهران، یکی از چهرههای علمی جمهوری اسلامی ایران با انفجار بمب کشته شد.