بدترین پروژه‌ها علیه روحانی را افراطیون مدعی اصلاحات اجرا کردند

عبداله ناصری (عضو دو حزب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب) در روزنامه اعتماد و زیر همین عنوان و پروژه‌های ضدروحانی می‌نویسد:
یک جریان سیاسی خاص با توجه به شرایط فعلی کشور، راهبرد جدیدی را برای جلوگیری از اتمام دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی طراحی کرده است. مباحثی همچون جهت استعفا یا فشار سیاسی بر رئیس‌جمهور در همین راستا طراحی و نقل محافل سیاسی و رسانه‌ای شده است. 
وی می‌افزاید: این پروژه اجرا نخواهد شد. آنچه  اهمیت دارد این است که مسئله‌ای که آقای روحانی را تهدید می‌کند کارنامه ایشان است نه پروژه‌های ضدایشان. اگر رئیس‌جمهور به سرعت اقدامات عاجل و ضروری را برای حل‌وفصل مشکلات کشور اجرا نکند و ضریب نارضایتی‌های عمومی را کاهش ندهد، دست مخالفان خود را برای تولید چنین ایده‌هایی باز خواهد گذاشت. از همین رو موفقیت روحانی وابسته به اصلاح راهبردهای دولت و بالا رفتن ضریب کارایی دولتمردان است.
نعل وارونه زدن این عضو حزب منحله مشارکت درحالی است که شخص وی در کنار ابراهیم اصغرزاده، از اصلاح‌طلبانی بودند که با گستاخی گفتند «دولت روحانی، رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان است.» افراطیون مدعی اصلاحات با همین نگاه اجاره‌ای و مهره‌چینی در دولت و گذاشتن پوست خربزه سیاست‌بازی و افراطی‌گری زیر پای روحانی و دولت وی، موجبات ناکارآمدی دولت مدعی اعتدال را فراهم کردند و بنابراین می‌شود گفت بدترین پروژه‌ها علیه روحانی را که می‌تواند به قیمت حیثیت وی تمام شود، به اجرا گذاشتند. به همین دلیل هم کسی چون زیباکلام در سالگرد انتخابات می‌گوید اگر فردا انتخابات برگزار شود، روحانی 10میلیون رای هم نمی‌آورد.