مراسم روز قدس در اسلوونی برگزار شد

همزمان با ملت شریف ایران اسلامی و ملت‌های حق‌جو در سراسر جهان، ایرانیان مقیم اسلوونی هم در روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل، همبستگی خود را با آرمان مقدس فلسطین و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

در مراسمی که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا برگزار شد، حجت الاسلام نظری منفرد روحانی اعزامی از ایران طی سخنانی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی از جمله غزه، بر ایستادگی و ایثار جبهه مقاومت اسلامی در مبارزه بر ضد جنایات و سیطره جویی اشغالگران در سرزمین‌های اشغالی و آزادی قدس شریف تاکید کرد.

 وی با اشاره به راهپیمایی‌های گسترده مردم شریف ایران در سراسر کشور و اجتماعات سایر ملت‌های آزادیخواه در سراسر دنیا در روز جهانی قدس، این امر را جلوه‌ای از اراده مسلمانان و ملت‌های‌حق طلب برای نجات مظلوم از جور و ظلم ظالم خواند.

 حجت الاسلام نظری همچنین با ابراز انزجار و محکومیت کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعم از زن و مرد و کودک در روز نکبت، در غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، گشایش سفارت آمریکا در بیت المقدس را برخلاف کلیه اصول و موازین بین‌المللی توصیف کرده و آن را محکوم کرد.