چرا دولت با مشکلات اقتصادی مقابله نمی‌کند؟

کیوان عاصم دبیر مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ، با اشاره به شعرخوانی‌ میثم مطیعی در نماز عیدفطر امسال و بیان مشکلات مردم توسط وی، گفت: متاسفانه برخی بجای اینکه مشکلات مردم را بشنوند و برای آن راه حل پیدا کنند دست به حاشیه‌سازی زدند.  مسئولان کشور باید علاوه بر اینکه در صف اول خدمت به مردم، نظام و کشور حضور داشته باشند، برای حضور در صف اول نقدپذیری هم از همدیگر سبقت بگیرند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نعمتی به نام ولی فقیه دارد که همه، چه مسئولان و چه مردم باید گوش به فرمان ایشان در راستای اهداف نظام حرکت کنند، که البته در سال‌های متمادی شاهد بودیم مردم در همه برهه ها به بهترین نحو ممکن ظاهر شده و پشتیبان نظام و رهبری بوده اند.

عاصم تاکید کرد: رهبری معظم بارها نشان داده‌اند که از نقدها استقبال می‌کنند، حال برخی مسئولان را چه شده که هر نقدی را مخالفت با خود تلقی کرده و آن را سرکوب می‌کنند نقدهایی که امسال در نماز عید فطر با طبع شاعرانه توسط میثم مطیعی مطرح شد درد جامعه و مشکلات مردم بود و قرار نیست مسئولی از این نقدها ناراحت شود بلکه سریعا باید در پی چاره باشند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد:‌ وضعیت نابسامان اقتصادی مردم را در فشار قرار داده، گرانی و تورم روزانه اگر دلیل اقتصادی ندارد چرا دولت با آن مقابله نمی‌کند؟ مسائلی که در نماز عید فطر مطرح شد مشکلات پیش روی مردم است و مردم هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و خواسته آنها هم این است که این مشکلات به طرق مختلف به گوش مسئولان رسانده شود.

وی گفت: اگر آقایان برای اولین بار بود درد مردم را می‌شنیدند در اعمال خود دقیق شوند که چرا تا کنون و در این شرایط درد مردم را متوجه نشده‌اند. مردم در صحنه‌های انتخابات حاضر شده و دولت و نمایندگان خود را انتخاب کردند که با خیال راحت زندگی‌کنند نه اینکه مسئولان به فکر مسائلی همچون کنسرت، حضور زنان در ورزشگاه و قراردادهای ننگینی مانند FATF باشند و تاوان مشکلات را قشر ضعیف جامعه پرداخت کنند.

دبیر مجمع تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اظهار داشت: انتظار اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان از مسئولان این است که نقدهای سازنده را بشنوند و با اتکا به توان داخلی برای برطرف کردن مشکلاتی که به قول خودشان دلایل اقتصادی ندارد شب و روز نشناسند.