بازدید دریادار خانزادی از ایستگاه اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش

امیر دریادار «حسین خانزادی» در ادامه ماموریت بازدید از ناوگان جنوب غرب نداجا که از شمال خلیج فارس تا تنگه هرمز امتداد دارد، ضمن ارزیابی عملیاتی پایگاه‌های عملیاتی و ایستگاه‌های اطلاعاتی دریایی مستقر در خرمشهر، جزیره خارک و پایگاه دریایی بوشهر، صبح امروز از ناوتیپ شهدای هفتم آذر بوشهر بازدید و از نزدیک میزان آمادگی رزمی یگان‌های شناور را ارزیابی کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع مهندسان و عوامل فنی کارخانجات کشتی سازی پایگاه دریایی بوشهر، توانایی متخصصان داخلی در تعمیر، نگهداری و بهینه سازی سامانه‌های پیچیده یگان‌های شناور رزمی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب دانست و بر کار انقلابی و مدیریت جهادی برای دستیابی به آرمانهای بزرگ انقلاب تاکید کرد.

دریادار خانزادی در بازدید از ایستگاه‌های اطلاعاتی نداجا، اشراف و تسلط اطلاعاتی نداجا از شمال خلیج فارس تا تنگه هرمز، دریای عمان و اقیانوس هند را از توانمندی‌های مهم نداجا عنوان کرد و اشراف اطلاعاتی را چشم فرماندهی در عملیات توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، دریادار خانزادی در ادامه بازدید از یگان‌های ناوگان جنوب غرب نداجا با سرکشی به بیمارستان نیروی دریایی مستقر در بوشهر ضمن بررسی مشکلات درمانی، از برخی بیماران بستری عیادت و دلجویی کرد.