اخبار ویژه روزنامه ها/ از مصادره اموال مفسدان اقتصادی تا قراردادهای یکطرفه در دولت

 اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

تعیین مدت زمان پاسخ به نامه های دفتر رئیس جمهور

بر اساس ابلاغیه یک مقام مسئول در نهاد ریاست جمهوری به دفاتر اعضای کابینه با تشریح ضرورت پیگیری به موقع مکاتبات اداری تاکید شده است ارائه پاسخ نامه های ارجاعی از سوی دفتر رئیس جمهور، دفتر معاون اول رئیس جمهور، کمیسیون های هیئت دولت باید با توجه و دقت در حساسیت موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و در خصوص مکاتبات با اولویت های آنی، خیلی فوری و فوری، به ترتیب حداکثر 3، 5 و 7 روز و در موارد عادی 15 روز کاری در نظر گرفته شود.

صورت مسئله را عوض نکنید شما گفتید که تحریم‌ها برنمی‌گردد

معاون وزیر خارجه به جای توضیح و عذرخواهی درباره غلط از آب درآمدن پیش‌بینی‌های برجامی مدعی شد برخی از بازگشت تحریم لذت می‌برند!

گسترش استقبال مردمی از مجازات و مصادره اموال مفسدان اقتصادی

یک سایت حامی دولت، اظهارات رئیس قوه‌ قضائیه و زمینه هشدار به اخلالگران اقتصادی و تأکید بر اعدام و مصادره اموال آنها را به نظرسنجی مخاطبان خود گذاشت.

مشکل اقتصادی دولت برنامه و هماهنگی است نه تعداد وزارتخانه‌ها

لایحه اصلاح ساختار دولت در حالی در دستور کار مجلس قرار گرفته که کار‌شناسان می‌گویند مسئله اصلی دولت، نداشتن ایده برای اداره اقتصاد است.

شاهکار عقد قراردادهای یکطرفه و قابل فسخ در دولت مدعی حقوقدانی

در چند هفته گذشته چند شرکت بزرگ خارجی و البته عمدتاً اروپایی مانند شرکت توتال، سیتروئن، رنو، ایرباس و بویینگ و... قراردادهایی را که طی 2 سال اخیر (پس از توافق برجام) با ایران منعقد کرده بودند به شکل یک‌طرفه فسخ کردند.