کیهان نوشت:
سپاه قدس ایران با ۴۲ هزار نیرو در آمریکای لاتین نفوذ کرده است. حسن رحیم پور ازغدی هم یکی از آنهاست!

پایگاه اینترنتی خودنویس ضمن انتشار ادعای فوق نوشت: ایران حدود ۴۲ هزار نیرو در بولیوی، ونزوئلا، برزیل، گواتمالا، نیکاراگوئه و اکوادور دارد؛ همچنین سپاه قدس چند مرکز فرماندهی را در این کشورها راه اندازی کرده است. رژیم حدود ۴۲هزار نیروی امنیتی، اطلاعاتی و تبلیغاتی در آمریکای جنوبی سازمان داده است. اکثر اینها بازجوها و شکنجه گران و زندانبان ها و ماموران لباس شخصی شناخته شده هستند. حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدریس در «کلاس های ایدئولوژیک» به این کشورها سفر می کند.

گردانندگان خودنویس که چند ماه پیش از سوی برخی محافل اپوزیسیون متهم به همکاری با وزارت اطلاعات ایران شدند، ظاهرا آن قدر پرت از ماجرا هستند که نمی دانند تیم های اطلاعاتی معمولا چند نفرند و نه چندین لشکر! آن هم نه از میان «بازجوها و زندانبانان و شکنجه گران»!!

نکته جالب دیگر درج نام آقای رحیم پور ازغدی به عنوان فعال اطلاعاتی است حال آن که وی در جلسات علنی سخنرانی و پرسش و پاسخ شرکت می کند.

از طرف ديگر جاي تعجب است كه چرا برخي گروه هاي اپوزيسيون به قدر رژيم آمريكا- و بلكه حادتر از آن- نسبت به نفوذ جمهوري اسلامي ايران در كشورهاي آمريكاي لاتين ابراز وحشت مي كنند، حال آن كه از نگاه سرويس اطلاعاتي ايران خود بخش مفيدي از فعالان اپوزيسيون محسوب مي شوند.