قرائت قرآن از تریبون مجلس توسط علیخانی!

به گزارش خبرآنلاين، قدرت​الله عليخاني در ابتداي نطق امروز خود به نقل از امام(ره) گفت: اگر به کسي اتهامي زدند، اگر وارد نبود بايد آن را تکذيب کند تا در اذهان نماند. من قصد تعريف از خودم را ندارم اما خودم را فرد متعبدي مي​دانم.

اگرچه ناتوانی وی در قرائت قرآن ازسوی روح​الله جانی عباسپور نماینده بویین زهرا مطرح شده بود اما علیخانی یکباره حدادعادل که مفسر قرآن است را مخاطب خود قرار داد و گفت: این را بشنوید که من صبح​ها تا قرآن و دعاهای مستحبی را نخوانم از منزل بیرون نمی آیم. به قول آقایان این یعنی اینکه من مسلمانم. من در جای خودش به اندازه خودم متعبدم و تا جای امکان مراعات احکام اسلامی و قرآنی را کرده​ام و شما را هم به ادعیه احمدیه دعوت می​کنم. حدود ۱۵ عدد از این دعاها را هر روز می​خوانم و بعد از خانه بیرون می​آیم. آیات قرآنی هم در این دعاها هست.

علیخانی که با قرآن در جایگاه ناطقان قرار گرفته بود، شروع به خواندن آیت​ کرسی کرد تا نشان دهد که قرآن خواندن بلد است. البته در جایی دچار مکثشد که برخی نمایندگان از جمله شهاب​الدین صدر نایب رئیس مجلس به او کمک کردند و با صدای بلند ادامه این آیه را خواندند.

وی در ادامه از تایید درجات علمی اش از سوی آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و صانعی قبل از ورود به مجلس یاد کرد و گفت: به انسان زنده فحش می​دهند و با مرده کاری ندارند. بدانید که ما به عنوان یک طلبه کوشیده​ایم آبروی انقلاب و نظام را حفظ کنیم. من از قبل از انقلاب امام جماعت بودم

علیخانی در ادامه با اشاره به بادامچیان گفت: آقای بادامچیان شاهد است که قبل از انقلاب در خدمت آیت​الله مهدوی کنی و لاجوردی و عسگراولادی در زندان بودیم و در خدمتشان تلمذ می​کردیم.

او نطقش را اينگونه پايان داد: عزيزان همکار شما همه خوب هستيد، من هم آنقدر که مي گويند بد نيستم و يک کم خوبم!