همه دنیا می‌دانند که ایران همه مؤلفه‌های قدرت را داراست

 ابوالفضل حسن‌بیگی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 13 تیر 97) گفت: امروز شاهدیم ترامپ سعی دارد با اذناب داخلی خود ایران را کره شمالی مقایسه کند که این مقایسه، مقایسه غلطی است. امروز همه دنیا می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران همه مؤلفه‌های قدرت را داراست.

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت: ما رهبری بی‌بدیل و ملتی بی‌نظیر و قدرت دفاعی در سطح بین‌المللی داریم و سپاه پاسدارانی که همچون تیری در چشم آقای ترامپ است.

وی افزود: متاسفم برای کسانی که در داخل کشور خودشان را باخته‌اند و تاسف بیشتر برای کسانی که بعد از 40 سال امروز سرباز آمریکایی‌ها شده‌اند.

حسن‌بیگی با اشاره به مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی همچون بهره‌مندی از منابع مختلف زیرزمینی و همچنین  نیروی جوان خاطرنشان کرد: اگر حضور جوانان ما در سوریه و عراق نبود امروز داعش در تهران بود و امروز شاهدیم داعش اقتصادی در تهران است و برخی از سربازان آنها می‌خواهند دل مردم را خالی کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت:‌هیچ کس حق ندارد از تریبون مجلس علیه نظام جمهوری اسلامی و علیه مقدسات سخن بگوید. در دوره‌های سوم، چهارم و ششم مجلس کسانی بودند که پشت تریبون مجلس به مقدسات مردم توهین می‌کردند و این افراد امروز در انگلیس و آمریکا به عنوان سرباز موساد و سیا انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: در مجلس سوم فردی پشت تریبون آمد و جمله‌ای علیه مقدسات نظام گفت 200 نماینده او را از مجلس اخراج کردند اما امروز شاهدیم که همه در مقابل چنین اقدامی سکوت می‌کند. آیا سکوت جایز است.

حسن‌بیگی در پایان خاطرنشان کرد: چرا 81 میلیون نفر جمعیت ایران را با یک نفر مقایسه می‌کنند و بعضی‌ها در سخنرانی‌هایشان همواره آن را به عنوان پرچم آمریکا بلند می‌کنند، منافع ملی، امنیت ملی و وحدت ملی و تمامیت ارضی ما را به خطر می‌اندازند، جا داشت رئیس جلسه این فرد را از مجلس اخراج می‌کرد نه اینکه امروز ما در توئیت آقای ترامپ ببینیم که می‌گوید وی در مجلس شورای اسلامی سرباز دارد.