انتقاد عضو شورای مرکزی فراکسیون امید از عملکرد بانک مرکزی

قاسم میرزایی‌نیکو عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با بیان اینکه امیدواریم با توجه به شرایط کنونی دولت تیم اقتصادی خود را تغییر دهد، گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس از دولت خواسته‌اند تا هرچه سریعتر وزرای اقتصادی خود را تغییر دهد.

وی تأکید کرد: زمانی که در دنیا چنین وضعیت و مشکلات اقتصادی به وجود می‌آید، رئیس بانک مرکزی یا وزیر مربوطه کنار رفته و یک تیم پخته و با برنامه بر سر کار می‌آید.

میرزایی نیکو ضمن انتقاد به عملکرد بانک مرکزی در فروش سکه گفت: چرا دولت باید اعلام کند که هر کسی هر تعداد سکه که می‌خواهد بخرد، 7 میلیون سکه را تنها 115 هزار نفر خریده‌اند!

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه با تأکید بر اینکه تصمیمات غلط دولت مدام اوضاع را بدتر می‌کند، تصریح کرد: این تصمیمات از سوی مشاوران و مسئولان اقتصادی دولت اتخاذ می‌شود، تا چه زمانی این تصمیمات غلط باید گرفته شود؟ آنها باید کنار رفته و جای خود را به افراد متخصص بدهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید یکی دیگر از اقدامات دولت را در شرایط کنونی، رسیدگی به خواسته‌های به حق مردم دانست و افزود: تأمین نیازهای مردم در حقوق شهروندی، ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد و ... از کارهای دیگری است که دولت می‌تواند برای رفع مشکلات انجام دهد.

میرزایی‌نیکو مبارزه با فساد را در شرایط کنونی یکی از اقدامات بسیار مهم و ضروری اعلام کرد و گفت: مسئولان مربوطه بدون در نظر گرفتن جناح‌بندی‌های سیاسی باید پای کار آمده و حداقل نسبت به 5 سال گذشته درباره مفاسد اقتصادی پاسخگو باشند.