واکنش نهاد نمایندگی رهبرانقلاب به بازدید بازرسان آژانس از دانشگاه علم و صنعت

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت ، درباره بازدید سرزده بازرسان سازمان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از این دانشگاه گفت: اینکه پای ماموران سازمان انرژی اتمی به مراکز علمی ما باز شود مخالف امنیت ملی ماست و می‌تواند امنیت علمی  و امنیت دانشمندان ما را به مخاطره بیاندازد.

وی افزود: دانشگاهیان به هیچ‌وجه موافق چنین حرکات و اقداماتی نیستند و از این پس با چنین اتفاقاتی برخورد خواهند کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌نژاد تصریح کرد: اینکه مسئولان دانشگاه در مورد این بازدید مکره بودند و مجبور به چنین کاری شدند و شورای امنیت ملی، آژانس، وزارت علوم و سایر بخش‌ها طوری برنامه را تنظیم کردند که مسئولان دانشگاه نتوانسته‌اند کاری کنند از مسائلی است که ابهام دارد و مشخص نیست که آیا آنها می‌توانسته‌اند از چنین اقدامی ممانعت کنند یا نه.

وی تاکید کرد: مسلما دانشگاهیان با باز شدن پای ماموران آژانس به مراکز علمی به شدت مخالف هستند و قطعا از این پس تقابل خواهند کرد و اجازه نخواهند داد چنین اقدامی به راحتی در دانشگاه انجام شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: نیروهای انقلابی و نیروهایی که عزت و عظمت مملکت را می‌خواهند به هیچ وجه اجازه تکرار چنین اتفاقی را نخواهند داد و اگر در این مورد هم اطلاع داشتند قطعا از ورود ماموران آژانس ممانعت می‌کردند.

ابراهیمی  نژاد اظهار داشت: باید با این موضوع برخورد شود و نباید اجازه داد تا پای ماموران آژانس به مراکز علمی باز شود، اینکه ماموران آژانس به این شکل مخفیانه و در یک روز تعطیل دست به چنین اقدامی بزنند، مسئله‌ای است که باید شفاف شود و ما نیز به اندازه خود این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.