آخرین اخبار از بررسی شکایت "سیف" از نمایندگان مجلس

محمدجواد جمالی‌ سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین دستورکارها و برنامه‌های این هیئت، گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس هفته‌هاست که تشکیل جلسه نداده است، اما بررسی شکایت آقای سیف رئیس کل بانک مرکزی از تعدادی از نمایندگان مجلس همچنان در دستورکار جلسات این هیئت قرار دارد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان دو هفته آینده و پس از تعطیلات تابستانی و سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تشکیل شود. در این جلسه، موضوع شکایت آقای سیف از تعدادی از نمایندگان مجلس نیز بررسی می‌شود.

 سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت رئیس کل بانک مرکزی از تعدادی از نمایندگان مجلس، اظهار داشت: شکایت آقای سیف از تعدادی از نمایندگان مجلس برحضور وی در یکی از جلسات علنی مجلس دلالت دارد که قرار شده، فیلم جلسه علنی مربوطه در هیئت بازبینی و سپس تصمیمات لازم اتخاذ شود.

به گزارش تسنیم، در ماه‌های گذشته، رئیس‌ کل بانک مرکزی برای ادای توضیحاتی درباره نوسانات نرخ ارز در یکی از جلسات علنی پارلمان حضور یافته بود که برخی از نمایندگان مانع ارائه توضیحات وی درباره بازار ارز شده بودند. ولی‌الله سیف نیز در شکایت خود از نمایندگان اعلام کرده که آنها ( این نمایندگان) قصد داشتند وی را مورد ضرب و شتم قرار دهند.