ایران در عرصه نظامی اهل بلوف زدن نیست

سردار جوکار، با بیان اینکه اتخاذ مواضع انقلابی نسبت به مسائل گوناگون یک ضرورت در رویکرد مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: اگر ما می‌خواهیم در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنیم، باید در وهله اول رفتار و عملکرد مسئولان‌مان انقلابی باشد.

وی با بیان اینکه صحبت‌های هفته گذشته رئیس جمهور در سوییس در مورد «صادرات نفت با برای همه یا برای هیچ‌کس» برگرفته از یک گفتمان انقلابی بود که مورد استقبال آحاد جامعه قرار گرفت، گفت: شاید دشمن نخواهد توانمندی‌های ما را در حوزه دفاعی و نظامی بپذیرد و این نخواستن را در کلام خود نشان بدهد، اما ما ثابت کرده‌ایم که در این حوزه به هرچه گفته‌ایم عمل کرده‌ایم.

معاون پارلمانی سپاه افزود: ما وعده انتقام از تروریست‌ها پس از حمله تروریستی ۱۷ خرداد سال گذشته را دادیم و به فاصله کمتر از ۱۵ روز، با شلیک ۶ موشک و بدون کوچکترین خطا، بیشترین تلفات را در حوزه فرماندهی از آن‌ها گرفتیم.

سردار جوکار در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی به هیچ وجه اهل بلوف زدن نیست، خاطرنشان کرد: ما هم به اهداف پیش رو، هم به ابزاری که داریم و هم به اراده خودمان کاملا واقف هستیم.