حجت الاسلام صدیقی: یک نفر باید در این کشور حرف آخر را بزند

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در جلسه آسیب اجتماعی که امروز (چهارشنبه) در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: اولین مساله در جامعه ایمان و اعتقاد است و رمز پیروزی پیامبران در دنیا داشتن ایمان و اعتقاد به خداوند بوده است.

وی افزود: پیامبر(ص) ۱۳سال در مدینه مردم را به باور خداوند راهنمایی کردند. اگر می‌خواهیم در مدیریت صادق، امین و واقع بین باشیم، باید ایمان را در خود پرورش دهیم.

صدیقی گفت: خداوند در قرآن به پیامبر(ص) دستور دادند که در حرف عمل نیز باید باشد، بعد از برنامه باید عمل مجاهدانه داشته باشیم، برای اینکه در عمل نیز متحدانه عمل کنیم، نباید خود را رها کنیم. اجازه دهید مردم عملتان را ببینند تا مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: برای پیشبرد عمل باید شتاب داشته باشید، کار امروز را به فردا نیندازید.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: کار اگر کیفیت نداشته باشد، مانند این است که در جاده سازی و سدسازی زیاده روی کنیم که این نوعی مردم فریبی برای پیشبرد اهداف است.

وی ادامه داد: شما برای پیشرفت در کار و جامعه به تنهایی نمی‌توانید پیش بروید، باید اتحاد و انسجام در کار‌های سیاسی و جناحی باشد، همه باید باهم باشند.

صدیقی گفت: باید در کشور یک محور و یک حرف باشد. نباید هر کسی از راه می‌رسد مدعی باشد. باید قبول کنید که بدون اتحاد کاری از پیش نمی‌رود، قبول کنید آخرین حرف را باید یک نفر بزند.

وی افزود: هرکسی در مقابل پرچم وحدت قد علم کند، وحدت را به دو قطبی گری تبدیل می‌کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: اعتماد به خداوند سبب ساز است و باید با امید، اخلاص، توکل، ایمان، وحدت و ولایت مداری کشور را به پیش ببریم.