سرمقاله روزنامه های امروز/ فلسفه جیب‌بری ترامپ!

 روزنامه های صبح امروز ایران در سرمقاله های خود به مهمترین مسایل روز کشور و جهان پرداخته اند که گزیده آنها در ذیل می آید:

فلسفه جیب‌بری ترامپ!

ترامپ در هر نشست جهانی با تردستی جیب شرکای جهانی خود را می زند، در همین نشست ناتو مدام به جیب دولت آلمان و دیگر شرکا و رفقای خود نگاه می کرد.

پوتین، محور مقاومت و جنوب سوریه

تحولات چند روز اخیر در جنوب سوریه و رایزنی های دیپلماتیک در بین کشورهای دخیل در موضوع سوریه نشان از اهمیت برهه کنونی در اتفاقات جنگ این کشور دارد.

نقطه هدف دولت اسلامی در هندسه انقلاب اسلامی

موضوع دولت و کشور اسلامی برای اولین بار از سوی حضرت امام خامنه‌ای در اوایل دهه ۷۰ در جریان گفت و شنود با میهمانان خارجی مراسم دهه فجر مطرح شد و پس از آن نیز همواره این نکته به اشکال گوناگون مورد تأکید معظم له قرار گرفته است.

درجنگ اقتصادی، فرمانده اقتصادی دولت کیست؟

مشخص است که این شرایط نابسامان فعلی اقتصاد، نتیجه تشتت آرای افرادی با گرایش‌های اقتصادی مختلف و متمایل به مکاتب اقتصادی متنوع در مراکز تصمیم‌گیری متعدد است.

گشایش در این تنگه است!

این سؤال از دولت محترم به طور جدی مطرح است که دیگر کدام بد‌عهدی و خیانت و اقدام جنایتکارانه باید از آمریکا و اروپا سر بزند تا باور کنند، آمریکا، نه رفیق و نه رقیب، بلکه دشمنی قدار است که کمر به نابودی ایران و ایرانی بسته است؟.