اخبار ویژه روزنامه ها/ از دلار 9 هزار تومانی تا اعلام برائت خانواده مسیح علی نژاد

اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

برجام، دلار 3300 تومانی را 3 برابر کرد

یک سایت دولتی می‌گوید بدون برجام، اتفاقات سال 97 در سال 92 گریبانگیر کشور شد!

مشکل FATF برنامه اجرایی آن است و نه اصل مبارزه با پولشویی و تروریسم

مهم‌ترین موضوع درباره FATF و ملحقات آن، عدم اطلاع جدی و ضعف دانش فنی مدافعان آن است.

بزک آمریکا... دلار 9 هزار تومانی و فرار به جلوی روزنامه شرق

روزنامه بزک‌کننده اعتماد به آمریکا، به جای توضیح درباره سوء مدیریت شدید و نتایج اقتصادی منفی آن، به دکتر جلیلی حمله کرد!

دو‌لت بی‌آبروی آمریکا نمی‌تواند از حقوق زنان ایران دفاع کند

یک هفته‌نامه آمریکایی تصریح کرد ادعای دفاع مقامات آمریکایی از حقوق زنان در ایران، از سر دروغ و سودجویی است.

تکذیب ردصلاحیت نمایندگان برای اظهارنظر

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود نمایندگان در دوره نمایندگی به لحاظ نظارت شورای نگهبان و موضوع تایید صلاحیت، تحت فشار هستند و برخی از آنها از عواقب اظهارنظر خود در آینده می‌ترسند گفت: آنچه که شورای نگهبان رصد می‌کند جریان کلی است و طبق قانون نمایندگان در اظهار نظر آزاد هستند.

اعلام برائت خانواده مسیح علی نژاد از او

نوه پدر مسیح علینژاد گفت: زنان و دختران خانواده علینژاد با بصیرت، محجبه و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و نظام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان تنها پرچمدار حفظ ایمان و حجاب فاطمی در تمام دنیا می‌شناسند.

آرزوی ترامپ برای گفت‌وگو با ایران

رئیس جمهوری امریکا در پاسخ به سؤالی درباره افزایش تنش میان ایالات متحده و ایران گفت: موافقم که ممکن است بین ما و آنها تنش باشد.

خریداران نفت ایران زیر بار تحریم‌های امریکا نمی‌روند

یک شبکه خبری شرق آسیا گزارش کرد «خریداران نفت ایران به دلیل نیاز مبرمی که به انرژی و نفت این کشور دارند، تسلیم تحریم‌های امریکا نخواهند شد.»

رفتار عجیب یک وزیر درباره برگزاری یک نشست بین المللی

گزارش روزهای اخیر یکی از اعضای اقتصادی کابینه به مسئولان ارشد اجرایی نشان می دهد در حالی که بر اساس مصوبه یکی از شوراهای زیر مجموعه سازمان ملل در اوایل سال گذشته، موافقت شده است که کشورمان در پاییز امسال میزبان اجلاس وزیران کشورهای آسیا و اقیانوسیه درباره موضوعات مورد توافق باشد، وزیر مربوطه هنوز مجوز هیئت دولت را بر اساس آیین نامه چگونگی برگزاری گردهمایی‌های بین ‌المللی مبنی بر اخذ مصوبه کابینه، شش ماه قبل از برگزاری کسب نکرده است.