اخبار ویژه روزنامه ها/ از انهدام تیم تروریستی در غرب کشور تا متواری شدن متهم اصلی واردات خودرو

اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

کدام کارمندان قراردادی مجوز انتقال دارند؟

طبق نامه روزهای اخیر دولت به همه سازمان ها و وزارتخانه ها، با یادآوری این که انتقال و جابه جایی اعتبار مربوط به نیروهای قرارداد انجام کار معین (کار مشخص) و ساعتی بین دستگاه های دولتی ممنوع است، اعلام شده انتقال این افراد صرفا در داخل یک دستگاه اجرایی و واحدهای استانی آن با رعایت ضوابط و مقررات ابلاغی، امکان پذیر است اما باید مواردی چون توافق دستگاه مبدأ و مقصد، طی سلسله مراتب قانونی تعیین شده و پیش بینی حقوق و مزایای سال آینده آن ها در این موضوع رعایت شود.

تذکر دولت به مدیران درباره پرداخت «دیون بلامحل»

با توجه به الزاماتی که قانون محاسبات عمومی کشور برای نحوه پرداخت بدهی های دولتی در نظر گرفته، یک مقام مسئول اجرایی با ارسال بخشنامه ای برای همه سازمان ها و نهادهای دولتی تاکید کرده در صورتی که در اعتبارات هزینه ای مصوب سال جاری آن ها، پرداخت «دیون بلامحل» پیش بینی شده، اعتبارات مصوب با موافقت وزارت ‌اقتصاد قابل مصرف بوده و مدیران مربوط باید فهرست دیونی که رأسا و بدون طرح در کمیسیون قانونی مربوط پرداخت شده، به خزانه داری کل کشور ارسال کنند.

آمریکا: ممکن است استثنائاتی برای تحریم‌های ایران درنظر بگیریم

وزیران امور خارجه و خزانه‌داری امریکا خطاب به همتایان اروپایی خود تأکید کردند که واشنگتن ممکن است در شرایط بسیار خاص و در صورتی که در راستای منافع امنیت ملی امریکا باشد استثنائاتی برای تحریم‌های ایران در نظر بگیرد.

طرح افزایش نمایندگان زن روی میز هیأت رئیسه

عضو فراکسیون زنان مجلس از ارائه طرح افزایش تعداد نمایندگان زن مجلس به هیأت رئیسه با 32 امضا خبر داد و گفت: احتمالاً این طرح در جلسات هفته آینده مجلس اعلام وصول می‌شود.

متهم اصلی واردات خودرو متواری است

نادر قاضی‌پور که پیش از این از دست داشتن فردی به نام «خ» در جریان واردات خودروهای لوکس خبر داده‌بود، امروز اعلام کرد که این فرد که از منصوبان وزیر صنعت سابق بوده متواری است و دستگیر نشده ‌است.

مذاکره ماکرون و پوتین درباره ایران

رئیس‌جمهور فرانسه که امروز برای تماشای بازی فوتبال تیم ملی کشورش به روسیه می‌رود، با پوتین هم دیدار می‌کند و گفته شده که ایران یکی از محورهای گفت‌وهای طرفین خواهد بود.

انهدام یک تیم تروریستی در غرب کشور

در پی نفوذ یک تیم تروریستی ضد انقلاب از منطقه مرزی نودشه در استان کرمانشاه برای انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی، این تیم توسط رزمندگان دلاور قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفت و طی یک درگیری به طور کامل منهدم شد.

روایت وزیر دولت اصلاحات از جشن 30 میلیارد دلاری دولت برای رانت‌خواران

وزیرراه دولت اصلاحات تصریح کرد: دولت با ریختن 30 میلیارد دلار ارز در بازار به قیمت 4200 تومان موجب جشن و پایکوبی رانت‌خواران شد.

ترامپ حرفی نزند که پوتین بخندد ایران از سوریه خارج نمی‌شود

وبسایت آمریکایی المانیتور نوشت خروج ایران از سوریه به زیان روسیه است و بنابراین روسیه نمی‌تواند چنین خواسته‌ای از ایران داشته باشد.