خواب آمریکایی ها آشفته شد/ خط بطلان بر معامله قرن

گروه سیاسی- رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار دست اندرکاران حج امسال، یک بار دیگر بر ناکامی غرب در پیاده سازی پروژه سازش میان فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکید کرده و فرمودند اکنون آمریکایی‌ها نام سیاست شیطانی خود درباره فلسطین را «معامله قرن» گذاشته‌اند اما بدانند که به فضل الهی، این معامله قرن هرگز محقق نخواهد شد و به کوری چشم دولتمردان آمریکا، قضیه فلسطین از یادها نخواهد رفت و قدس پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.
به گزارش افکارنیوز، این در حالی است که ترامپ و سردمداران کاخ سفید برای اینکه وفاداری خود به صهیونیست ها را نشان دهند طرحی جدید آماده کرده و آن را معامله قرن نامیدند.
ترامپ از ابتدای به روی کار آمدن حمایت های خود از رژیم صهیونیستی را بارها و بارها نشان داده و اقدام قبلی وی در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ، باعث خشم بسیاری از مسلمانان شد.
ترامپ همچون رهبران قبلی آمریکا پروژه های ضد اسلامی را پیگیری و به دنبال فوریت بخشیدن و عملی کردن آن است زیرا به خوبی فهمیده که پیروزی های مقاومت در منطقه به ویژه سوریه و عراق تا چه میزان برای صهیونستها و خود آمریکایی ها سخت بوده است.
تضعیف محور مقاومت در منطقه هدف اصلی صهیونیست ها است و در این راستا همه هجمه خود را بر علیه ایران گذاشته تا بتوانند نقشه های شوم خود را اجرایی کنند.
آمریکا برای اجرای برنامه های شوم خود در سرزمین اشغالی، بر همین سازشکاری و همراهی کشورهای عربی اتکا کرده است. فقدان واکنش جدی و قاطع از سوی برخی پایتخت های عربی در برابر اشغالگری و جنایات اسراییل و حتی تصمیم دولت ترامپ برای شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، نه تنها دست اشغالگران برای تشدید تجاوزگری را باز گذاشته بلکه آمریکایی ها را به نتیجه بخش بودن طرح های مبتنی بر سازش امیدوار ساخته است.
اگر چه رهبران خودفروخته برخی کشورهای عربی همچون برده برای آمریکایی ها و صهیونیست ها هستند و با سیاست های ترامپ و تل آویو همراهی می کنند اما به تعبیر زیبای رهبر انقلاب امید داریم که فرمودند : البته برخی دولت‌های اسلامی که هیچ اعتقادی هم به اسلام ندارند، به دلیل حماقت و جهالت و مطامع دنیوی پیشمرگ آمریکایی‌ها شده‌اند اما به توفیق الهی، امت اسلامی و ملت فلسطین بر دشمنان خود پیروز خواهند شد و خواهند دید آن روزی را که ریشه رژیم جعلی صهیونیستی از سرزمین فلسطین کَنده شود.
ملت های مسلمان منطقه بارها مخالفت های خود با سیاست های ضد فلسطینی رئیس جمهور آمریکا را اعلام کرده و مطمئنا نخواهند گذاشت سیاست های استکبار جهانی به واقعیت تبدیل شود.