صحبت های مهم رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا

حجت‌الاسلام علی سعیدی در آیین اختتامیه نخستین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه اصفهان، قم، مشهد و تهران، روحانیت و حوزه‌های علمیه را ایفاکننده نقشی بی‌بدیل در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: نظام اسلامی ما در عصر حاضر طرحی نو از مدل مردم‌سالاری دینی را در جهان ارائه کرده و این مدل الهام‌بخش و بر پایه مبانی اسلام ناب، به‌کابوس نظام سلطه و استکبار تبدیل شده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه را دارای رسالتی خطیر در هدایت‌گری جامعه برشمرد و اظهار کرد: این نقش‌پذیری در خصوص ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه در مقطع کنونی به‌مراتب سنگین‌تر شده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان هیچ‌گاه دست از توطئه و خباثت علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران برنمی‌دارند، متذکر شد: دشمن امروز در صدد استحاله نظام اسلامی ایران با استفاده از ابزار جنگ نرم است که روحانیون به‌ عنوان افسران این عرصه می‌توانند ایفاگر نقش‌های تعیین‌کننده‌ای باشند.

سعیدی با بیان اینکه مجموعه عظیم بسیج اساتید به‌ فضل الهی امروز به‌رشد و بالندگی مطلوبی رسیده است، اضافه کرد: این حرکت اثربخش می‌تواند نتایج، دستاوردها و ثمرات ارزشمندی را برای حوزه‌ها به‌همراه داشته باشد.