به گزارش مهر، احمدرضا رادان، صبح پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی استان کرمانشاه که در تالار ثارالله این شهر برگزار، گفت: دشمنان همواره با برنامه های مختلف به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم هستند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور افزود: دشمنان در حال حاضر جبهه گیری جدیدی، تحت عنوان " جنگ هوشمند " بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده اند.

رادان تاکید کرد: در این جبهه استراتژی دشمن فعالیتهای تخریبی در هر دو عرصه جنگ نرم و جنگ سخت به صورت توامان است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به ترور شهید احمدی روشن، گفت: تاکنون انقلاب اسلامی شهدای بسیاری در تاریخ خود داشته است و این رویه همچنان ادامه دارد و بسیار خوشحالیم که کماکان، در بهشت به روی ما باز است.

رادان تصریح کرد: دشمنان می دانند تا زمانی که این مردم و ملت در پشت ولایت فقیه قرار دارند، هیچ توطئه ای علیه این نظام بی اثر است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: ما به خاطر این تحریمها از خداوند سپاسگزاریم، که این تحریمها فرصتی شده است که زمینه شکوفایی علمی جوانان این مرز و بوم فراهم شود.

رادان تاکید کرد: امروز ایران اسلامی با تلاش نخبگان و دانشمندان جوان خود، به قله های رفیع در جهان رسیده است، به طوری که رزمایش ولایت نود در آبهای خلیج همیشه فارس، لرزه بر جان آمریکایی ها انداخته است و موشکهای این مرز و بوم می تواند قلب اسرائیل را هدف بگیرد.

وی گفت: دشمنان که نمی توانند این رشد علمی و نظامی ایران اسلامی را ببینند از سر ناچاری و درماندگی اقدام به ترور و به شهادت رسانده دانشمندان این مملکت می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد: فتنه سال ۸۸ یکی دیگر از توطئه ها و جنگ های نرم دشمنان علیه نظام ایران اسلامی بود که با هوشیاری ملت شهیدپرور ایران، این توطئه نیز به خوبی و در اسرع وقت خنثی شد.

رادان در پایان افزود: بی شک فته سال ۸۸ نه اولین و نه آخرین فتنه است و فتنه های دیگری در راه است و در جریان این فتنه ها، چهره دشمنان و بدخواهان برای نظام و ملت ایران مشخص و معلوم می شود.