ابراهیمی: کار کشور را به اروپا یا آمریکا وصل‌کردن، درست نیست

حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، با اشاره به فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب با جمعی از سفرا اظهار داشت: متاسفانه مسئولین ما به فرمایشات رهبری کم توجه‌ هستند و این کم‌توجهی موجب خسارات زیادی می‌شود. 

وی افزود: آمریکا یا اروپا قابل اعتماد نیستند و سرنوشت کشور را نباید به وعده‌های آنها گره بزنیم. مذاکره با اروپایی‌ها هم اشکالی ندارد اما اینکه مسئولین بخواهند اعتماد کنند و اقتصاد کشور را به آن‌ها گره بزنند، نتیجه اش می شود همین برجام؛ یعنی ۶ سال از عمر کشور گذشت و هر چه بخواهند در داخل کشور انجام بدهند، منتظرند ببینند اروپایی ها یا آمریکایی ها سرمایه گذاری می کنند یا خیر. 

ابراهیمی تصریح کرد: کشور را نباید معطل غربی‌ها کرد. ما باید کار خود را انجام بدهیم و در کنار آن با همه کشورها ارتباط و تماس داشته باشیم. همه امکانات که در آمریکا و اروپا نیست. کشورهای زیادی در اطراف ما هستند که می توانیم با ارتباط با آن ها مشکل خود را حل کنیم. 

وی افزود: کار کشور را به اروپا یا آمریکا وصل‌کردن، درست نیست؛ این ها قابل اعتماد نیستند و هر مرحله ای که می گذرد، این تجربه روشن‌تر می‌شود و ما را بیشتر آگاه می‌کند که این‌ها قابل اعتماد نیستند. 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: در عین حال، ارتباط با آنهایی که با ما کنار می‌آیند و با ما کار و تعامل می کنند، اشکالی ندارد. رهبری فرمودند با همه کشورها می‌شود ارتباط برقرار کرد.