اخبار ویژه روزنامه ها/ از بازداشت عوامل کشف حجاب تا نامه ایران به سازمان ملل

 اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

مجوز برجامی عجیب به شرکت‌های غربی برای نقض قراردادها!

مشاور وزیر راه و عضو تیم مذاکره‌کننده برای خرید هواپیما می‌گوید تلاش می‌کنیم قراردادهای خرید هواپیما تا انتخابات مجلس آمریکا فسخ نشود.

دولت قبل از هر کار بایداشتباه بودن سیاست اقتصادی خود را بپذیرد

یک روزنامه حامی دولت تصریح کرد دولت بایداشتباه بودن سیاست‌های اقتصادی را بپذیرد و تغییر دهد.

همین کابینه کرخت که می‌گویید دست‌پخت خود شماست

یک نماینده حاشیه‌ساز مجلس در پایان اولین سال فعالیت دولت دوازدهم می‌گوید این کابینه نسبت به کابینه یازدهم تنزل پیدا کرده است.

گمانه‌زنی درباره تغییرات تیم اقتصادی کابینه

گفته می‌شود تغییر وزیر اقتصاد و رؤسای بانک مرکزی و برنامه و بودجه قطعی شده است.

گام جدید دولت برای پیگرد متخلفان واردات خودرو

یک مقام مسئول اقتصادی با اشاره به دستور صریح رئیس جمهور مبنی بر جلوگیری از ترخیص خودروهای باقی مانده از پرونده سفارش‌های نامعتبر و غیرقانونی، اعلام کرده: مقرر شده است مسئولان بخش مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک برای پیگیری این موضوع و آغاز هرچه سریع‌تر اقدامات قضایی این پرونده، اقدام کنند.

بازداشت عوامل کشف حجاب در دزفول

خبر اول اینکه مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول گفت: 6 نفر از بانوانی که در مناطق تفریحی این شهرستان اقدام به کشف حجاب و انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده بودند، دستگیر شدند.

در ایران کسی منتطر ترامپ نیست

خبر دیگر اینکه اندیشکده شورای آتلانتیک در گزارشی به اقدامات امریکایی‌ها علیه ایران پرداخته و به قلم «باربارا اسلاوین» مدیر برنامه «آینده ایران پیشگام» در این اندیشکده ، سخنرانی وزیر امور خارجه امریکا در جمع معدودی از ایرانیان مخالف را عجیب و غریب خوانده است.

نامه ایران به سازمان ملل درباره یک اقدام آمریکا

باخبر شدیم که نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت، خواستار توقف سیاست‌های امریکا در حمایت از گروهک منافقین شد و تأکید کرد: مسئولیت بین‌المللی جرایم تروریستی این گروهک، متوجه دولت امریکا است.