تغییر تیم اقتصادی دولت ضروری است

 سیدصادق طباطبائی‌نژاد نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند ماهی است که زمزمه ترمیم کابینه دولت، به‌ویژه تیم اقتصادی شنیده می‌شود، اظهار داشت: نمایندگان از عملکرد برخی از وزرای دولت دوازدهم راضی نیستند.

وی با بیان اینکه تغییر فوری تیم اقتصادی دولت مطالبه مردم و وکلای ملت از رئیس‌جمهور است، افزود: اگر رئیس‌جمهور به این مسئله توجه نکند، مجلس با استفاده از ابزار قانونی خود به این موضوع ورود می‌کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس با تأکید بر اینکه وکلای ملت نسبت به وضعیت اقتصادی کشور انتقاد دارند، ادامه داد: دولت با این تیم اقتصادی نمی‌تواند کار چندانی برای برون‌رفت از شرایط فعلی انجام دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه تغییر تیم اقتصادی دولت در شرایط فعلی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، گفت: عملکرد نامناسب مدیران ارشد اقتصادی طی سال‌های اخیر سبب نابسامانی در بازار ارز ، سکه و مسکن شده است که این امر موجب بی‌اعتمادی روزافزون مردم به تصمیمات اجرایی کشور شده است.

حجت‌الاسلان طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در همین راستا دولت اقدام به تغییر رئیس بانک مرکزی کرده است، اظهار داشت: امیدواریم عملکرد و برنامه‌های رئیس جدید بانک مرکزی از آقای سیف بهتر باشد و وی برنامه کاربردی برای برون‌رفت از شرایط فعلی بازار ارز داشته باشد.

حجت‌الاسلام طباطبائی‌نژاد تصریح کرد: امیدوارم رئیس‌جمهور در ترمیم کابینه از افراد متخصص استفاده کند تا این تغییرات وضع اقتصادی کشور را بهبود بخشد.