برخی دولتمردان توان و اراده حل مشکلات موجود را ندارند

 بسیج اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن استقبال از تغییر تیم اقتصادی دولت نوشت:   همانطور که جنابعالی در جریان مسائل جاری کشور و برخی کاستی‌ها و نواقص بویژه در حوزه‌های اقتصادی و رفاهی جامعه هستید و یقینا دغدغه رفع این مشکلات را دارید، لیکن بنظر می‌رسد بخشی از بدنه دولت، توان و اراده حل چالش های موجود را ندارد.

متن این نامه در ادامه آمده است:

« جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام

  همانطور که جنابعالی در جریان مسائل جاری کشور و برخی کاستی‌ها و نواقص بویژه در حوزه‌های اقتصادی و رفاهی جامعه هستید و یقینا دغدغه رفع این مشکلات را دارید، لیکن بنظر می‌رسد بخشی از بدنه دولت، توان و اراده حل چالش های موجود را ندارد.

اگرچه تحریم ها و بدعهدی های آمریکا و طرف های غربی در پدید آمدن بخشی از این اتفاقات موثر بوده است و جریان‌های سلطنت طلب و منافقین نیز تلاش دارند که با سیاه نمایی و ایجاد فضای ناامیدی در جامعه، همراه با بزرگنمایی برخی مطالبات صنفی، از این فضا سوءاستفاده نمایند لیکن ضعف مدیریت و نبود هماهنگی در تیم اقتصادی دولت بسیار مشهود است. لذا ضمن استقبال از تغییر تیم اقتصادی دولت اعلام می دارد که رویکرد دولتمردان و نگاه ایشان نیز باید تغییر کند؛ حمایت از تولید کنندگان و تولید ملی و توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد، حمایت از اساتید و نخبگان جوان در الویت دولت محترم قرار گیرد.

تصدیق می فرمایید آنچه باید همواره مورد توجه همه کارگزاران نظام و بدنه اجرایی کشور و شخص جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور -که عهده دار همه اختیارات اجرایی هستید-  باشد، حل مشکلات مردم و مبارزه با عوامل ایجاد فساد در دستگاه های اجرایی است.

    بسیج اساتید دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ضمن حمایت از مواضع صریح و انقلابی جنابعالی در پاسخ به یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا، اعلام آمادگی می‌کند تا براساس وظیفه ذاتی خویش و با بهره مندی از ظرفیت اساتید مجرب و متخصص، دولت محترم را در حل برخی مسائل پیش روی از جمله چالش خشکسالی و کم آبی، بحران ریزگردها، استفاده از انرژی‌های نو و پاک و استقرار سیستم مدیریت بهینه انرژی و سامانه های حمل و نقل پایدار مساعدت و همراهی کند.

     امیدواریم در سایه تلاش و همت مسئولان اجرایی و همکاری سایر ارکان نظام، بتوان شرایطی شایسته ی ملت بزرگ ایران فراهم آورد.»