اخبار ویژه روزنامه ها/ از قول ظریف برای انتصاب 3 سفیر زن تا پشت پرده التهاب‌آفرینی در بازار ارز

اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

قول ظریف برای انتصاب 3 سفیر زن

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه وزارت علوم می‌تواند به بکارگیری زنان در پست‌های مدیریتی و شکسته شدن سقف شیشه‌ای کمک کند، گفت: زنان توانمند زیادی برای انتصاب پست‌های مدیریتی داریم که شایسته است از ظرفیت آنان برای توسعه کشور بهره برد.

550 هزار شغل پای واردات خودرو سوخت

«واردات خودرو، 550 هزار شغل را در کشور نابود کرد.»

ادعای جوانگرایی و 30 سال رسوب کارگزاران در دولت‌های مختلف

سخنگوی حزب کارگزاران، مقاله‌ای طولانی درباره ضرورت جوانگرایی در انتخاب مدیران کشور نوشت.

وزیر راه و شهرسازی؛ سخنرانی که کاری به مسئولیت‌هایش ندارد!

روزنامه همشهری از روزنامه‌های حامی دولت، خواستار صرف نظر وزیر راه و شهرسازی از سخنرانی‌های زیاده از حد و پرداختن به مسئولیت اجرایی خویش شد.

دولت برای نقدینگی تدبیر نمی‌کند وگرنه التهاب موجود به سرعت فرو می‌نشیند

کارشناسان اقتصادی می‌گویند در ماجرای افزایش قیمت دلار، سهم عدم تدبیر دولت در کنترل نقدینگی افسارگسیخته بسیار بیشتر از تحریم‌هاست.

اصرار بر سیاست‌های ناکارآمد کافی است دولت در برنامه اقتصادی تجدیدنظر کند

یک روزنامه حامی دولت تصریح کرد بدون تغییر رویکردهای اقتصادی، جابه‌جایی افراد در تیم اقتصادی دولت، نمی‌تواند نتیجه و عایدی مهمی در پی داشته باشد.

انتشار گزارش های خام تغییر اقلیم در ایران ممنوع شد

بر اساس ابلاغیه یک مقام مسئول اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه و مسئولان مهم اجرایی، با تشریح نحوه دسترسی این مسئولان به نتایج پژوهش های بین المللی معتبر در زمینه تغییر اقلیم و اتفاقات سرزمینی، کارشناسان دستگاه های مسئول، می توانند نظارت و بازنگری هایی را در خصوص گزارش های نهاد مرجع پیرامون وضعیت اقلیمی کشورمان، به آن ها ارائه کنند .

ادعای روزنامه عربی درباره احتمال گفت‌وگوی ایران و امریکا

تهدیدات متقابل بین رؤسای جمهوری ایران و امریکا، در چارچوب استفاده از زبان جنگ به اوج خود رسیده است و این مسأله، فرضیه‌هایی مبنی بر اینکه امریکا در حال هموار کردن راه برای تقابل نظامی با ایران است را تقویت کرده است.

پشت پرده التهاب‌آفرینی در بازار ارز

رخی ناظران علت این وضعیت را خط و نشان رئیس کل جدید بانک مرکزی در روز معارفه می‌دانند که وعده داد بساط رانت ارزی را جمع می‌کند.