گویا وظیفه عده‌ای " آدم‌کشی " شده است

افكار نيوز: آيتالله جنتي در نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به ترورهاي مشخص از سوي عوامل استكبار در خاورميانه و بخصوص ايران، اظهار داشت: از آمريكاييها و تروريستها ميپرسم كه در طول اين ۳۱ سال شما چه نفعي از ترور بردهايد و ما چه ضرري كردهايم؟ هر جا شهيد دادهايم به نفعمان شده است و هر جا شما ترور كردهايد، به ضررتان تمام شده است. شما چه هدفي از اين كار داريد؟

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به این اقدام ترور کور می‌گویند یعنی بی‌هدف، به طرح سؤالی در این زمینه پرداخت و یادآور شد: در کدام کشور تروریست‌ها توانسته‌اند حکومت را در دست گیرند؟ این چه وضعیتی در عراق و افغانستان است؟ گویا اصلاً وظیفه عده‌ای " آدم‌کشی " شده است و اصلاً هدف آنها " آدم‌کشی " است و هدف اربابان آنها نیز " ایجاد اختلاف و در نتیجه آن تضعیف کردن قدرت‌ها " است، اما به کوری چشم شما در کشور ایران قدرتی به نام " جمهوری اسلامی " به وجود آمده که اگر شما همه نیروهایتان را هم بریزید با این قدرت نمی‌توانید مقابله کنید.

امام جمعه موقت تهران بر همین اساس اعلام کرد: شما بخواهید، چه نخواهید قدرت‌های سلطه‌گر غربی رو به زوال هستند و جمهوری اسلامی ایران رو به صعود و قوت است.

وی در ادامه به مصوبه اخیر مجلس در خصوص الزام کردن دولت به تأمین و تهیه سوخت رآکتور و غنی‌سازی اورانیوم با غنای ۲۰ درصد اشاره کرد و ضمن تشکر از مجلس شورای اسلامی به دلیل این مصوبه، متذکر شد: این مصوبه نشان‌دهنده این است که دولت و مجلس و همه مردم به یک سمت حرکت می‌کنند و همه در یک جهت پیش می‌روند.

به گفته آیت‌الله جنتی، در این مصوبه مجلس آمده است " کشورهایی که بخواهند از هواپیماها و کشتی‌های ایرانی بازرسی کنند، باید با این کشورها مقابله به مثل کنیم "، این تهدید بسیار جدی بود که باید عملی شود که انشاء‌الله عملی نیز می‌شود، این موضوع نشان‌دهنده حفظ عزت اسلام از سوی مجلس شورای اسلامی و وکلای ملت در قوه مقننه است که البته شأن نمایندگان نیز همین است و زمانی که می‌بینند جمهوری اسلامی در حال ضربه خوردن است، سریعاً جلوی این ضربه را می‌گیرند.

انتهاي پيام/ب.